Inaktuell Wadu_hell | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knivinge :)

Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Wadu_hell

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Kenta Kobent är en 24-årig vandrare från de avlägsna bergen i norr, där kylan biter lika hårt som de skarpa vindarna. Han växte upp bland den hårda terrängen och lärde sig tidigt att överleva i den ogästvänliga miljön. Hans familj var kända för att vara skickliga bergsfolk och följde en ärorik tradition av att utforska de farligaste och mest avlägsna delarna av bergen.

Som ung drömde Kenta om att se världen utanför bergen och uppleva nya äventyr. Han lämnade sitt hem för att söka sin lycka och sin plats i världen. Under sina resor lärde han sig att anpassa sig till olika miljöer och kulturer, och hans mod och uthållighet har gjort honom till en respekterad individ bland dem han möter.

Kenta är känd för sin skicklighet i strid och sin förmåga att överleva i svåra förhållanden. Han är en mästare med sitt traditionella vapen, en böjlig båge som han tillverkade själv från trä och snöre som han hittade i bergen. Han är också kunnig inom överlevnadsteknik och kan hitta mat och skydd även i de mest ogästvänliga miljöer.

Nu söker Kenta äventyr och nya utmaningar på rollspelsservern Unive. Han är öppen för att möta nya vänner och fiender, och han är redo att utforska den spännande världen som Unive har att erbjuda. Med sitt mod, sin skicklighet och sitt uthållighet kommer Kenta att göra sitt bästa för att överleva och blomstra i denna nya miljö.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som Kenta Kobent har du flera unika egenskaper och erfarenheter som kan göra dig till en spännande och intressant rollspelskaraktär på Unive-servern. Här är några sätt du kan bidra till serverns rollspel (RP):

Berättelse och Karaktärsdjup: Kenta har en fascinerande bakgrund som en erfaren vandrare och överlevnadsexpert från bergsmiljöer. Du kan använda hans historia för att skapa intressanta berättelser och interaktioner med andra rollspelare. Utforska hans personlighet, motivationer och känslor för att skapa djup och trovärdighet i rollspelen.

Äventyr och Uppdrag: Med Kenta's mod och skicklighet kan du leda eller delta i spännande äventyr och uppdrag på servern. Du kan organisera expeditioner till farliga platser, hjälpa till att lösa problem eller bekämpa hot som hotar serverns värld. Detta kan skapa spännande rollspelsdynamik och engagera andra spelare.

Kulturellt och Geografiskt Kunnande: Eftersom Kenta kommer från bergsmiljöer kan han dela med sig av sin kunskap om bergskultur och överlevnadstekniker till andra rollspelare. Du kan organisera evenemang eller workshops där du lär ut olika färdigheter eller delar med dig av berättelser från dina erfarenheter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska RPa för att det är kul för båda sidor i ett scenario och inte bara tänka på sig själv och kunna spela för att alla ska ha kul på servern inte bara en själv och äns kompisar!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och jag kan ge exemplet: Sunt förnuft det innebär att man ska inte ska göra något man inte skulle göra IRL och då tänka logiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rollspelat lite innan på Unive men även andra servrar har jag kört på.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inget mer jag vill säga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka