Accepterad wackozako11 | Ban Överklagan [Manizzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wackozako11

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198964427065/

Ditt Hex-ID: 76561198964427065

Vad är din discord tagg? wacko_zacko123456

Vem var det som bannade dig? manizzzzz.

Bild på banmeddelande: 2025-03-29 (4).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var polis med krim utan någon förstårelse om att man inte kunde det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle hjälpa någon som vart kidnappad som polis och så fick jag ett staff call och fick reda på att man inte kunde vara polis som krim i min förstårelse så trodde jag att man kunde vara krim och polis men med en karaktär som inte är kriminel detta var ju en överaskning för mig då jag har sätt många andra poliser med krim och som jobbar på polisen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kan förstå monizzzz sida av händelsen till 100% men endå så visste jag och trodde att man kunde vara polis som krim med en ej kriminel karaktär då jag har lärt mig av mina fel och vet nu hädan efter att jag inte kan rollspela som polis och vara kriminell jag har lärt mig av mina misstag till 100%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har tidigare blivigt bannad men jag lär mig av mina misstag och förbättrar det jag gjorde fel på det mest effektiva sättet som nu jag har ju lärt mig att jag inte kan vara krim och vara polis sekunden jag kommer in i unive igen så raderar jag karaktären.
jag tycker det här var ett missförstånd på min sida.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat läst igenom reglerna lite mer noggrant så skulle detta aldrig ha hänt men fron och med nu så ska jag börja lästa igenom reglerna mycket mer oftare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig och detta kommer aldrig hända igen kan jag låva dig jag kommer börja läsa igenom reglerna jävligt ofta och jag kommer radera min polis karaktär sekunden jag kommer in i unive igen. jag kan låva dig att du inte kommer att se någonting sånt här från mig igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det till 100%

och gräjen är att jag är med i hell raisers och jag ska ha ett scenario imorgon om att jag ska bli medlem i mc clubben och jag vill inte missa ett sånt viktigt scenario för mig hoppas du förtår hur jag tänker. jag vill hellst inte missa det scenario över ett missförstånd, hoppas att du kan förstå hur jag tänker.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka