Accepterad wackozako11 | Ban Överklagan [Hassan071001]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wackozako11

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198964427065/

Ditt Hex-ID: 76561198964427065

Vad är din discord tagg? wacko_zacko123456

Vem var det som bannade dig? hassan071001

Bild på banmeddelande: 2025-05-02 (2).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skicka min location när jag blev kidnappad men det var ett missförstånd jag hadde en glitch som jag får ofta att jag inte kunde se hans sme att han kollade och jag vill att du ska veta att jag inte ljuger jag följer gud och jag ljuger inte nu jag har ångest och jag har varigt ledsen enda sen jag fick min krim bortagen också och det har varigt extra svårt för att allt det hände bara pågrund av en glitch och jag svär på min gud att om det fungerade att se hans sme skulle det här aldrig hänt jag vill bara att du ska veta att jag är en bra rpeare och att det här känns bara som ett stort missförstånd mellan alla.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skicka location men hans sme visades ej så jag blev bannad för fear rp och borttagen krim

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att från hassan071001 percpectiv så såg det ut som att jag skicka location medans han kolla och det tycker jag är helt rätt av han att banna mig för då för han så kunde han se sme. Men jag hadde en glitch som gjorde så att jag inte kunde se hans sme och som sakt om jag skulle se smen skulle det här aldrig hänt. så jag säger inte att hassan gjorde fel då för han så såg det ut som ett regel brott men mer som ett missförstånd mellan mig och hassan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivigt bannad tidigare men jag försöker mitt bästa att lära mig och förbettra mig själv på det mest efektiva sättet som nu till exempel nu kommer jag vara mer försiktig till nesta gång jag blir kidnappad jag kommer se till så att jag ser smes och så att det inte händer igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hadde kunnat vara mer säker på om han hadde sme på jag hadde kunnat fråga i chatten om han hadde sme på eller tagigt spawnmeny ijallafall varigt mer säker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer vara mer säker och fråga folk om dem har sme på i scenarion, som det här, jag kommer vara mer försiktig så att det här inte kommer att hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka