Nekad waaaggwa | Medlem ansökning [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waaaggwa

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? yasin

Vad är ditt discord namn? dubblamagasin

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: yasin "jaz" byn 19 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig snäll arg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Yasin "jaz" Byn växte up i somalia där han var väldigt fattig och hade knappast mat och äta yasin var väldigt agressiv och hade en demon i sig som sa till honom att döda. Yasin hade alltid drömt om att styra sitt egna gäng och bli en av dom största yasin tänkte på landet sverige där han såg nya folk och nya möjligheter när yasin blev 18 åkte han till sverige och var väldigt ny. Yasin visste inte va som skulle hända med honom tills vidare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bättre rp mer aktiva spelare mer scenario och att ha roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? från vad jag har hört är det att tillexempel om jag går till min fiendes område och dom sitter i en bil så ska jag inte bara skjuta dom utan prata med dom och göra det roligare för båda mig och han

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har aldrig brutit

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja, powergaming rdm vdm rasistiska kommentarer och uttryck samt sumtförnuft' vilket betyder att man ska kunna rp'a alltså rolepaya som om det vorde i verkliga livet tillexempel att man inte ska cykla in till ett sjukhus eller köra bil i polistationen powergaming är också en viktig regel eftersom att powergaming betyder när man tillexempel krokar med bilen att man inte reagerar på sina skador genom att säga aj eller /me skador .

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? vill säga att jag är bra på och hålla mig till reglerna. och ser fram imot och vara medlem på unive.

Du får ej ha ditt riktiga namn som ditt RP namn, var snäll byt det och för att göra det IG så måste du kontakta en MOD. Namnet som du byter till ska även vara nämnat här i denna tråden.

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning: Byt namn så är du snäll.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka