Nekad w1ndh | Medlem ansökning | Dreamer | SvampBob

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

w1ndh

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/windh

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Windh

Vad är ditt discord namn? windh#6969

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 25 år, har bakgrund från Norge och har nyss flyttat hit för att försöka få en bra framtid, och bli en framgångsrik man som kommer i framtiden få stora hus och vara en framgångsrik säljare.
Han är cirka 180cm lång med skägg och kort hår, med en jacka på sig och lösa jeans på sig hela tiden.
Han är mogen, gör inga brott och har inte gjort det sen han snodde godis på ica när han var 8 år.
Han är chill och brukar hela tiden gå runt och ha gott snack med folk runt om sig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är relativt ny till FiveM, det är just därför jag vill spela på servern, jag vill lära mig på nytt och ha saker att göra. Jag är motiverad till att skaffa jobb och hjälpa till på servern osv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ska inte ljuga, det är hur många spelare som var på servern, jag laddade ner FiveM och sökte på SWE och såg direkt att det var extremt många spelare som spelade på servern jämfört med andra servrar. Blev direkt mött av gott folk som inte bråkade eller någonting.

Hur hittade du Unive? ^^ förra frågan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ja antingen så börjar jag med att vara en polis eller försöker att starta mitt egna företag och tjäna pengar m.m
Kommer bara följa regler och försöka att vara så realistisk i spelet som möljigt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vara en bra spelare på servern och inte göra några brott och försöka att skaffa ett jobb och sköta i princip allt mitt eget.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det är praktiskt taget endast denna servern och några freeroam servrar där jag mest typ driftar på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka