Nekad W1ND3D | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

W1ND3D

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/W1ND3D/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes Jägerhem

Vad är ditt discord namn? W1ND3D#2021

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Så min karaktär heter Bruh Bruhson, han kommer från en by i södra Amerika och fick hans namn av hans drog beroende pappa och hans mamma dog under under födelse. Och Min karaktär/Bruh är en tuff och snäll människa för att vara så lite som sin pappa för att det var den enda personen han hade i sitt liv, för att hans pappa var väldigt överbeskyddande eftersom att hans pappa stog i en massa skulder för att han tog ganska mycket droger per dag.

Efter hans pappa dog så har min karaktär/Bruh flyttat hit där han kan vara och leva upp till sin pappa, så han började att sälja och använda droger så han kan vara som sin enda förälder/vän i hans liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska vara whitelistad så att jag kan vara/spela min karaktär som är att skaffa droger och sånt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill vara en del av kommunitet så att jag får en roligare och spändare upplevelse på er fantastiska roleplay server.

Hur hittade du Unive? Den är de mest populäraste rp servern så jag kollade in den och det var jätte kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra det så ärligt och bra som jag bara kan och göra det en bättre upplevelse för alla.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte, det finns typ ingen annan bra server än unive.

Tillbaka