Accepterad w1lmizz3n | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

w1lmizz3n

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilma

Vad heter du på discord? †♥ШιĿʍιzzĖη♥†#3872

Ange ditt födelsedatum 17 Augusti 2001

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv i princip varje dag så fort jag vaknar går jag in och rpar sen är jag inne till mitt i natten kan variera beroende på vad som händer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite över 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 2 ggr tidigare. https://cdn.discordapp.com/attachments/1060302666653249546/1104393031039324180/2023-05-06_3.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. För mig är en servervakt en som ser till att följa serverns regler och att andra gör det medans man själv oxå rpar. En servervakt ser till att ingen gör regelbrott som t.ex RDM, VDM eller powergaming och andra olika regelbrott som kan då resultera till ban. Hjälpa lite staffsen så dom får lite mindre jobb eller hur man nu ska säga!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill kunna hjälpa servern från massa olika regelbrott och lall som kan åstadkomma som man sen kan göra åtgärder för än att bara "stå och se på" självklart skicka 1 report i värsta fall men vill som sagt hjälpa mer än det! Sen brukar jag vara väldigt ofta aktiv på kvällar/natten och då vet jag att det kan förekomma mycket lall och regelbrott för det är sent och det vill jag ändå hjälpa med att det inte ska hända. Och villa kunna hjälpa allt och alla på ett eller annat sätt så gott jag kan.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse inom servervakt så kan vara t.ex att man uttnyttjar dom för sig själv eller kanske för sina vänners vinning som att kanske ressa sig själv eller sina vänner bara för att liksom, eller bara ignorera när ens vänner kanske gör regelbrott och inte tar åtgärder för det! Annars kan det vara att man använder sin "makt" till sin egna fördel i olika scenarion och det är fel!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top