Inaktuell W1lma Pro | Kriminell Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W1lma

Aktiv Medlem
Meddelanden
405
Reaction score
35
Berätta om ditt förslag Vet inte hur det ligger till nu och om det snackats om innan men jag har inte varit krim på ett tag så vet inte om det snackats kring detta.

Men mitt förslag är att man kan införa en rep kanal i discorden där kriminella kan + eller - reppa gäng eller personer som dom tycker gör nånting bra eller nånting som behövs förbättras inom denna persons/gängs rp.

På vilket sätt är det en förbättring? Folk lkommer kunna ta kritik ersonligt till sig och där efter kanske förbättra sin rp och ha i åtanke vad man fått för kritik och bättra sig med hjälp av den kritik.

Länkar och annat material som visar förslaget: -

Vi hade detta innan och märkte att det ej funkate, folk gjorde - rep på -rep och det ledde oftast att folk bråkade ooc. Nu har vi kanaler där folk diskuterar om varandras rp.

Berätta om ditt förslag Vet inte hur det ligger till nu och om det snackats om innan men jag har inte varit krim på ett tag så vet inte om det snackats kring detta.

Men mitt förslag är att man kan införa en rep kanal i discorden där kriminella kan + eller - reppa gäng eller personer som dom tycker gör nånting bra eller nånting som behövs förbättras inom denna persons/gängs rp.

På vilket sätt är det en förbättring? Folk lkommer kunna ta kritik ersonligt till sig och där efter kanske förbättra sin rp och ha i åtanke vad man fått för kritik och bättra sig med hjälp av den kritik.

Länkar och annat material som visar förslaget: -
Själv så tycker jag nog att det skulle leda till större krig för att folk skulle ta det som en diss och skapa mer hat mot det gänget som skriver - reps och håller på.

Det är jätteroligt med Rep kanal för då får man verkligen veta vad man behöver utveckla. Dock sker metagaming. Folk tar det som sägs i rep kanal till en mycket större deal ig. Alltså man bara ökar kriget med saker man fått veta från just OOC rep kanalen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka