Nekad W1lma Pro | Chef-jobb ansökan [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W1lma

Aktiv Medlem
Meddelanden
405
Reaction score
35
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP

Vad heter du IRL? WILMA HETER JAG

Vad heter du på discord? W1lma.#0999

Hur gammal är du? jag är 14

Hur länge har du spelat på Unive? sedan september 2021 från och till

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Ja asså jag kommer försöka utveckla jobbet så mycket som möjligt och anställa mycket kompetenta personer som vill utveckla jobbet och göra det lika aktivt som det var i början. Sen också åka runt till olika ställen så som piren där folk kan köpa pizza och ge sina åsikter om pizzorna och sådant. Där man inte bara är på pizzerian liksom.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit anställd på pizzerian när Macky var chef och asså jag försöker alltid ha så utvecklade /me och jag fick ofta komplimanger om att jag var bra och sånt

Hur ofta kommer du vara inne? Jag går i skolan och är i en period där det är mycket prov just nu därav kan det bli inaktivt nån gång ibland men eftersom jag ska försöka bygga upp det stabilt med mycket anställda och kompetenta personal ansvariga och biträdande chefer/chef så¨ska det inte vara något problem
Men kanske runt 16-22 på vardagar beroende på plugg eller om jag hänger med vänner osv.
Helger runt 12 kanske till 00/01/02 då det oftast är runt där jag brukar gå å lägga mig om vi inte gör något. Varanann helg åker jag ner till helsingbirg där min mamma och bror bor så då kommer det heller inte vara aktit ingame men som sagt komnmer jag ha personal som kommer hålla igång jobbet.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självfallet, jag tycker det är kul att rpa på servern overall så det spelar ingen roll om jag inte blir det.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ajjemän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka