Accepterad W1LLEeE | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

W1LLEeE

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199238723360/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? W1#3144

Vad är ditt födelsedatum? 15 juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jay Willson men han blir även kallad W1, han har växt upp med det namnet. Jay är ifrån Portugal, Lissabon han är född 1999-02-12. Han är alltid glad och trevlig, men ibland kan han bli arg när man inte lyssnar på han fast han säger till tre hundra gånger. Min karaktär träffade en kille som heter Abilio Sentrago och han är den mest kriminellaste personen i Portugal. Jay hade svårt med pengar det var bara han och hans mamma som bodde med varandra. Han pappa gick bort efter en bil olycka och efter det så blev det ledsamt och svårt för både Jay och han mamma. Han mamma kunde knappt betala hyran. Men en sak Jay inte visste är att en typ av "RAGE" började att bygga upp sig i han, han var så trött på att han levde ett så dåligt liv. Så han valde att gå den dåliga vägen och bli kriminell för att få mycket pengar och hjälpa hans mamma betala hyran och köpa ett nytt hus, han ville göra han pappa glad även fast han är död. Så han gick till stället där Abilio Sentrago alltid är och frågar honom om han kan gå med i hans gäng och jobba för honom. Abilio säger att han behöver några som jobbar åt honom så han säger såklart ja. Jay har varit "In the game" i ungefär 2år nu och han har jävligt mycket pengar nu! Men han känner att det är dags för han att sluta med detta liv så han säger till Abilio att han ska dra och slutar med detta, men precis när han säger det avlossar Abilio skott mot Jay men missar. Jay får en chock och panik han springer så snabbt han kan därifrån, Abilio snubblar och Jay tar sig där ifrån. Nu är hans uppdrag att hitta Abilio och få tag på han och kanske döda han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem här på unive eftersom jag har riktigt bra rp, jag vet hur man gör roliga och sociala scenarios. Jag kan alla regler som finns Rdm= man dödar någon utan anledning-(random death match) VDM= man använder ett fordon som ett vapen-(vehicle death match) Powergaming(1) Man rpar inte på sina skador. T.ex om jag kör in i en vägg 300km då ska jag inte bara köra igen som om inget har hänt. Powergaming(2) Man spelar endast för makt och pengar. FearPR du ska värna ditt liv som i irl, om någon riktar en glock mot dig då måste du lyssna på allt dom säger och göra som dom vill, du kan inte heller dra upp ett annat vapen medans någon riktar mot dig, då blir det FearRP. Metagaming, du använder dig av information utanför servern som i till exempel discord sedan så använder du din info ingame eller pratar i discord. combat logg är när man är i ett scenario så lämnar man bara, detta är strikt förbjudet att göra och kan leda till flera dagars ban ( såklart så kan man bli bannad av alla regler men jag sa detta bara för att det är en av de viktigaste reglerna) Suntförnuft är att man ska tänka logiskt tänk dig IRL om någon säger f*ck you ska du då gå och spreja ner han vid torget? logiskt tänkande. Det finns fler regler med detta var några av dem!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra men en så sjukt bra rp! en seriös/social rp! Jag kommer även bidra med roliga rpn scenarion och krim scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rpa så att både personerna ska ha kul. Jag ska inte bara ha kul i scenarion utan motparten ska också även ha kul även fast någon av oss dör ska det vara ett rättvist och kul scenario för båda!

Hur hittade du Unive? genom streamers, tik toks, vänner.

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju! Lycka till och Välkommen till Unive!
:unive:

Tillbaka