Nekad w1lle.1x1 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

w1lle.1x1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william silva

Vad är ditt discord namn? w11.00

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter anders sten, han är född 1968-10-10 så han är 56 år gammal. han är ifrån finland fast flyttade ifrån hans familj när han var 25 år gammal för att fly hans toxic famlj. han älskar fotboll och hans favorit lag är liverpool och han avskyr manchester city. han ör också lite intresserad i basketboll då hans favo lag är golden state warriors. Han har lite aggrisions problem för hans föräldrar brukade bråkade då han var ung och de var stor alkholister. Men han är också extremt ledsen i hans liv då han aldrig fått ha en flickvänn bara för en sjukdom som heter fetalt alkoholsyndrom för hans mamma drack när hann var i hennes mage. då han har blivit honad hela hans liv. Han har haft ett tufft liv och är nu redo att kämpa för sig själv- Anders Sten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Han vill hjälpa andra som har haft samma uppväxt som han. han hjälpa dem ny inflyttade till staden at t.ex. få jobb eller att köpa en bil då han kan ge dem en extra krona om det behövs. Han vill mest bara hjälpa men om han behöver kämpa för andra så vill han de. han vill också få ett stabilt jobb. sen också om jag fortsätter spela på denna servern kommer jag donera lite. Jag spelar också denna server för att bidra till en bättre rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för både parterna ska vinna i en scenario. Så att båda personerna har lika roligt i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? att man ska bidra till servern. man måste ha respekt inte sprida toxicitet. att unvika personbegrepp och fokusera på sakfrågor. att man ej får hota eller utpressera folk. inte sprida rasism eller nazims.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp har över 200 timmar och heter WILLYBIKKY8162 på steam. Lägg gärna till mig om ni ej tror

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag tror detta kommer vara ett roligt tag att spela på sveriges bästa server kommer nog göra många minnen

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka