Inaktuell W1DDE25 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [bailybog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W1DDE

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad heter du på discord? W1DDE#7378

Ange ditt födelsedatum 4 Oktober 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Hej, jag vill jobba som medlemskap ans med alla underbara Staffs mm som finns här på servern för jag vill mer än järna vara en del av teamet. jag vill bli medlemskaps ans på Unive för det är en stor server som behvöer många som kan hålla bort lallare och det skulle jag vilja hjälpa till med på denna server jag vill att det ska vara bra rp på servern och jag tycker inte lallare ska ha rätten att förstöra den fina rpen som vi har här på servern. jag vill även vara medlemskaps ans så jag hjälpa folk med saker de behöver hjälp med så de slipper vänta med att få hjälp. Jag vill vara M ans på Unive för jag vet att jag kommer ta detta jobb seriöst för det är viktigt att det är seriösa M ans på Unive eftersom det är en så stor community. jag kommer se till att folk kommer känna sig trygga och fråga frågor (ingen fråga är för dum). Kommer även speca folk och se hur de rapar så jag vet vilken nivå som det är just då! Jag kommer även ta mitt ansvarsområde seriöst ( att folk sköter regler). jag vill ansöka till M ans så jag kan hjälpa servern med att utvecklas genom att ta bort lallare och kommunicera med spelare och staffs mm för att se vad hur och vrf vi ska utveckla saker. Men jag skulle vilja utveckla och bli staff på servern och ta ett större ansvar. Jag vill lägga all min tid på unive därför vill jag bli M ans så jag har ett ännu större ansvar som tar mer tid! Jag känner att jag är redo för att ta ett större ansvar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som Medlemskap ansvarig eftersom jag är mogen, bra på att ta intervjuer, trevlig med folk, snabb i pm och på forumet, har mycket tid som jag slösar onödiga saker på, jag blir också väldigt insnöad i något om jag verkligen vill göra det t.ex om jag blir medlems ansvarig så kommer jag inte göra 2 intervjuer och sen bara sluta! Utan jag kommer se till så spelares medlems ansökningar blir lästa, blir väl blir godkända så kommer jag sitta i "väntar på intervjun" nästan flera timmar om dagen. Dessutom har jag möjligheterna och kunskaperna inom MA.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta spelare/människor generellt med bra ton och med ett bra ordförod så man kan formulera sig rätt och förklara och kunna prata om saker utan att det ska bli otrevligt, oseriöst eller aggressivt, you name it. Man ska bemöta människor/spelare med all Respekt! Respekt är nummero ono när man ska bemöta någon, om man har bra respekt så känner den andra individen sig trygg och respekterad. Nummero dos är att vara trevlig, man ska alltid vara trevlig mot folk, även om man känner dom bra eller inte. Det gör också så folk inte känner sig kränkta mm. Nummero dres är att alltid hälsa t.ex, Hej, tjena är det bra osv?

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill göra så medlemar är som söner och dottrar, suskon och släktingar, you name it. Medlem ska vara en heder som ska vissa en fin rp och som förebilder för andra spelare.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom som är medlemar på Unive ska kunna allt och alla regler ( helst utantill) Kunna prata med en bra ton, vara seriös, mycket moge och helst veta hur man använder sig av /me eller emotes. Men det lär man sig alltid med tiden efter man blivit Medlem på Unive. Ha en bra bakgrund i sin ansökan och verkligen verkligen veta vad han eller hons karaktär vill uppnå som t.ex, Min karaktär heter Allan Alisson och jag vill att han ska kunna träffa massa polare gå å ha kul och göra en social rp som ska vara unik.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle vilja ta mycket ansvar, då jag känner att den som godkänner spelare som vill bli medlem på unive t.ex. Om jag kan inte göra någon medlem på unive bara för jag känner hen i verkligheten. Jag skulle vilja ha högre straff om jag begår regelbrott osv

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 16.30-22.00 Tisdag 16.30-22.00 Onsdag 16.30-22.00 Torsdag 16.30-22.00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är beredd för allt och jag vet att jag kan och ni vet det också<3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka