Nekad W1dde förlåt mig | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W1dde förlåt mig

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561199222650009 steam

Ditt Hex-ID: ID: 11000014b3e7499

Vad är din discord tagg? Ceaze#1388

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: philip ny.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? philip320 lyssna på vad jag har och säga, du säger alltså att jag har 75 bans och att jag inte komma tbx till unive, men du måste förstå att jag tar min tid genom att skriva en överklagan för att faktiskt komma tbx. Och låt mig säga en ytligare sak det är vi och alla medlemar i servern som gör att serven håller sig uppe vi betalar för att spela GTA för att få lite roller med dom pengarna vi betalar får du så att liksom du tjänar på att du har gjort en server det respekterar jag, men jag fattar inte vad mina bans har med att jag inte får komma tillbaks till unive jag fattar jag har ingen bra rp osv jag kan acceptera det men jag spenderar pengar på att spela så jag fattar inte varför du inte vill tjäna lite mer pengar. Vill att philip320 svarar ingen limpis ingen annan vill veta vad ägaren av Unive ROllspel har att säöga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. philip320 lyssna på vad jag har och säga, du säger alltså att jag har 75 bans och att jag inte komma tbx till unive, men du måste förstå att jag tar min tid genom att skriva en överklagan för att faktiskt komma tbx. Och låt mig säga en ytligare sak det är vi och alla medlemar i servern som gör att serven håller sig uppe vi betalar för att spela GTA för att få lite roller med dom pengarna vi betalar får du så att liksom du tjänar på att du har gjort en server det respekterar jag, men jag fattar inte vad mina bans har med att jag inte får komma tillbaks till unive jag fattar jag har ingen bra rp osv jag kan acceptera det men jag spenderar pengar på att spela så jag fattar inte varför du inte vill tjäna lite mer pengar. Vill att philip320 svarar ingen limpis ingen annan vill veta vad ägaren av Unive ROllspel har att säöga

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. philip320 lyssna på vad jag har och säga, du säger alltså att jag har 75 bans och att jag inte komma tbx till unive, men du måste förstå att jag tar min tid genom att skriva en överklagan för att faktiskt komma tbx. Och låt mig säga en ytligare sak det är vi och alla medlemar i servern som gör att serven håller sig uppe vi betalar för att spela GTA för att få lite roller med dom pengarna vi betalar får du så att liksom du tjänar på att du har gjort en server det respekterar jag, men jag fattar inte vad mina bans har med att jag inte får komma tillbaks till unive jag fattar jag har ingen bra rp osv jag kan acceptera det men jag spenderar pengar på att spela så jag fattar inte varför du inte vill tjäna lite mer pengar. Vill att philip320 svarar ingen limpis ingen annan vill veta vad ägaren av Unive ROllspel har att säöga

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. philip320 lyssna på vad jag har och säga, du säger alltså att jag har 75 bans och att jag inte komma tbx till unive, men du måste förstå att jag tar min tid genom att skriva en överklagan för att faktiskt komma tbx. Och låt mig säga en ytligare sak det är vi och alla medlemar i servern som gör att serven håller sig uppe vi betalar för att spela GTA för att få lite roller med dom pengarna vi betalar får du så att liksom du tjänar på att du har gjort en server det respekterar jag, men jag fattar inte vad mina bans har med att jag inte får komma tillbaks till unive jag fattar jag har ingen bra rp osv jag kan acceptera det men jag spenderar pengar på att spela så jag fattar inte varför du inte vill tjäna lite mer pengar. Vill att philip320 svarar ingen limpis ingen annan vill veta vad ägaren av Unive ROllspel har att säga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? philip320 lyssna på vad jag har och säga, du säger alltså att jag har 75 bans och att jag inte komma tbx till unive, men du måste förstå att jag tar min tid genom att skriva en överklagan för att faktiskt komma tbx. Och låt mig säga en ytligare sak det är vi och alla medlemar i servern som gör att serven håller sig uppe vi betalar för att spela GTA för att få lite roller med dom pengarna vi betalar får du så att liksom du tjänar på att du har gjort en server det respekterar jag, men jag fattar inte vad mina bans har med att jag inte får komma tillbaks till unive jag fattar jag har ingen bra rp osv jag kan acceptera det men jag spenderar pengar på att spela så jag fattar inte varför du inte vill tjäna lite mer pengar. Vill att philip320 svarar ingen limpis ingen annan vill veta vad ägaren av Unive ROllspel har att säöga

Har du lärt dig någonting efter din ban? philip320 lyssna på vad jag har och säga, du säger alltså att jag har 75 bans och att jag inte komma tbx till unive, men du måste förstå att jag tar min tid genom att skriva en överklagan för att faktiskt komma tbx. Och låt mig säga en ytligare sak det är vi och alla medlemar i servern som gör att serven håller sig uppe vi betalar för att spela GTA för att få lite roller med dom pengarna vi betalar får du så att liksom du tjänar på att du har gjort en server det respekterar jag, men jag fattar inte vad mina bans har med att jag inte får komma tillbaks till unive jag fattar jag har ingen bra rp osv jag kan acceptera det men jag spenderar pengar på att spela så jag fattar inte varför du inte vill tjäna lite mer pengar. Vill att philip320 svarar ingen limpis ingen annan vill veta vad ägaren av Unive ROllspel har att säöga

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? som sagt vill bara att philip320 svarar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka