Nekad W1AN | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W1AN

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? W1AN#2060

Ange ditt födelsedatum 2009-05-12

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara aktiv varje dag, Jag kommer hem från skolan äter något sen är det fivem hela dan. Sen på lov osv kör jag hela dagen!

Måndag 14:00 till 23:00

Tisdag 14:40 till 23:00

onsdag 15:20 till 00:00

Torsdag 13:50 till 23:00

Fredag 13:50 till 02:00

Lördag 12:00 till 3:00

Söndag 13-14 till 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i snart 2 år (om jag ej minns fel) man har hoppat lite här och där med fivem då jag iblan tar paus med det, men efter en lång paus är jag självklart tillbaka till unive!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1057051471843180655/1120635966919540838/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som en Servervakt har du en uppgift, att stoppa allt lallande men även hålla servern i form. Du ska inte sitta i support, och till exempel ta support ärenden utan du ska rpa helt normalt, hålla en topp klass rp nivå och hittar du ett fel så skriver du ett kommand -/sv ban (id). Men blir det ett större regel brott kan du ta det med en support eller högre! Som servervakt är det alltså du ska kolla så att alla följer den vanliga rpn alltså att alla följer reglerna, men även så att inget lall på står som till exempel, pratar ooc IG eller rdm,vdm och liknande men en Servervakt tar bara små ärenden och inte stora ärenden utan det är suppoer och uppåt som tar de stora grejerna! Som en SV lättar man även jobbet till supports/staffs vilket är jätte bra så att vi hinner hjälpa alla så snabbt som möjligt!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive då jag älskar denna server och vill att den ska nå den bästa bästa rpn som det bara går. Jag vill även bli servervakt eftersom att jag vill att folk ska kunna rpa och hämta med sina vänner utan att lallare ska börja vara jobbig och inte bete sig! Jag vill även stoppa alla streamsnipers som enbart går in på unive för att sedan rdma eller vdma en spelare för att de tycker att det är så "kul" men självklart är det inte alls kul! Jag vill även bli server vakt eftersom att jag har erfarenhet om det, jag har varit server vakt på servrar som till exempel - ortenwave och snöstaden! Jag vill även bli server vakt då jag känner att jag är den rätta personen för detta job då jag har mina erfarenheter sen tidigare men även för att jag kommer hjälpa unive väldigt mycket så att det blir "Lall fritt" men även att bygga upp unive folket och spränga hela servern(inte modda, för den som inte fatta) så att det är max spelare inne på servern!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder sina roller alltså SV enbart för makten man har på servern och behandlar alla andra som små kryp fast det inte är okej, och bannar dem för att den personen känner för det och för att den har makten. Abuse är när man använder sig an sina roller ENBART för att revive:a sig själv samt vänner och använder alla sina perms för att göra det lättare i unive (IG). Abuse och korruption hör samman lite eftersom att om man abusar är man korrupt. Dessa saker kan förkomma när en Servervakt väljer att revive:a sig själv i ett skott scenario för att döda de andra som redan dödat Servervakten, efter scenariot ressar han även sina vänner. OCH DETTA ÄR ABSOLUT INTE TILLÅTET!

Nekad, inte varit medlem 1 månad.
Du blev medlem: 2023-06-18
Du kan ansöka: 2023-07-18.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka