Nekad W.Reinhardt | Medlem ansökning [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

W.Reinhardt

Icke Medlem
Meddelanden
681
Reaction score
50
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198134105776/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? W.Reinhardt#6429

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fredrik Hultfeldt och är 25 år gammal. Kommer från Skånes sydligaste delar och har ganska många intressen, varav en majoritet innefattar att hjälpa andra på olika sätt. Fredrik är en extrovert, socialt anpassande person som har intention att ansöka till Polishögskolan, alternativt jobba inom sjukvården. Fredrik har gått vårdlinjen och läser för tillfället till sjuksköterska på universitet. Fredrik har varken fruntimmer eller barn och spenderar sin fritid med hobbies som TV-spel och målning. En kulturellt rik man på många sätt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag bör bli medlem på Unive eftersom att jag är en seriös person som inte tramsar med mitt rollspel. Jag är även en person som kan bidra med genuin aktivitet och lojalitet till communityn. Jag är även en person som prioriterar regler och tar regler på största allvar. Medans jag samtidigt kan bidra med en person som generellt är trevlig och rolig att prata med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP med många saker, bland annat har jag kunskaper inom sjukvård och akutsjukvård (riktiga livet) Jag har även mycket generell kunskap som skulle kunna komma till användning under RP. Jag är en person som är kapabel att spela någon annan utan problem, dvs leva sig in i karaktären.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska se till att scenarion utförs på ett sätt så att det blir bra för båda parterna i scenariot, alltså att inte bara en part vinner på det.

Hur hittade du Unive? Vän rekommenderade servern till mig.

Tillbaka