Nekad W.Reinhardt | Chef-jobb ansökan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W.Reinhardt

Icke Medlem
Meddelanden
681
Reaction score
50
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvårds Chef

Vad heter du IRL? Viktor

Vad heter du på discord? W.Reinhardt#6429

Hur gammal är du? 18

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i cirka en månad nu, men fick mitt medlemskap för ett par veckor sedan.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla yrket på många olika sätt, jag kommer att börja med att se till att fler individer anställs till Sjukvården, kompetenta personer med en ljus framtid. Samt att jag kommer att påbörja granskningen av Sjukvårdens generella aktivitet via statistik. Jag kommer att förändra grundutbildningen för att säkerställa ännu mer kompetens för personer som är anställda inom Sjukvården, genom att integrera mer avancerat rollspel. Grundutbildningen kommer alltså att göras om från grunden för att säkerställa att Sjukvårdens standard och kvalité. Jag kommer även att ge mer möjligheter till olika arbeten inom enheter, för individer med korrekt kompetens. Jag har viljan att expandera och utveckla sjukvården, både internt och externt. Jag vill även ge Undersköterskor och Vårdbiträden kapaciteten att avancera sin kunskap inom medicin genom att lansera nya former av certifikat för de som har kunskap. Examen kommer att krävas, och individen som klarar examen kommer att behöva ha ett visst antal poäng för att få sitt certifikat. Detta kommer att göra Sjukvården både mer realistisk, och mer organiserad. Jag planerar även att öppna upp databaser och korrekta aktivitetsformat, alltså kommer den individuella sjukvårdaren få skriva in sina timmar på ett Google Form, som sedan kan läggas in i databasen för att sammanställa aktiviteten hos alla individer anställda inom Sjukvården. Jag kommer även säkerställa att ledningen presenterar Sjukvårdens aktivitet varje månad i ett dokument som kommer att släppas den Första varje månad. Jag kommer även se till att anställa fler Grundutbildare så att fler Sjukvårdare kan komma ut i arbete utan att sitta fast som Receptionister i flera veckor. En tydlig handbok kommer att skrivas, utifrån medicinska lexikon för mer avancerade grader. Och utifrån andra saker inom servern generellt, detta är till för att Sjukvårdare i fält enkelt ska kunna slå upp denna handbok om det är något som de är osäkra gällande. Jag kommer även att se till att omorganisera alla Enheter inom sjukvården, och ställa högre krav på enhetscheferna och deras kompetens. Det finns alltså gott om framtidsplaner för Sjukvården, för att ena och organisera den. Tjänstefelsanmälningar till IVO kommer också att öppnas för att säkerställa att det finns ett dokument som civil-befolkningen kan skriva i om de känner att vården inte är upp till standard. Jag kommer även personligen skapa en enhet som ska benämnas IVO, (Inspektionen för Vård och Omsorg) som kommer att jobba utifrån en extern och opartisk ståndpunkt, för att motverka fel och brister inom Sjukvården.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har diverse erfarenheter inom Yrket, både på servern och i riktiga livet. I riktiga livet studerar jag till Undersköterska på gymnasiet, och läser även för nuvarande akutsjukvård. Därav har jag basal medicinsk kunskap och kunskap om de olika lagarna och reglerna inom sjukvården. Jag har även jobbat på diverse äldreboenden och liknande, som vårdbiträde. Och vet hur systemet självt fungerar inom vården. Jag har även erfarenhet på Unive, då jag jobbat inom Sjukvården här i ett par veckor, jag är Kirurg 2 och Undersköterska inom Sjukvården Unive. Jag har även annan medicinsk RP bakgrund på andra servrar sedan tidigare, då jag varit just Sjukvårdschef. Jag skulle säga att min kapacitet för ledarskap och min kunskap från riktiga livet och spelet, kommer att reflekteras på en Sjukvård under mitt ledarskap. Mina erfarenheter sträcker sig alltså ganska långt, jag har även ett genuint intresse för människor och medicin.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att kunna vara inne 15 timmar per dag på Lov-dagar. När sedan skolan börjar så kommer mina tider se ut ungefär såhär, efter jag kommer hem från Gymnasiet så kommer jag alltid att ha tid, och jag kommer även att vara nåbar på discord 24/7.

Måndag: 09:30 - 16:00
Tisdag: 08:30 - 15:00
Onsdag: 10:00 - 15:00
Torsdag: 08:30 - 15:00
Fredag: 08:30 - 15:30

Alla tider efter de som listats sist, alltså när jag slutar under skoldagar, kommer jag att vara aktiv och inne. Jag kommer alltid att vara inne så mycket som möjligt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självfallet, min primära lojalitet ligger hos gemenskapen självt, sedan även Sjukvården så klart, men rang är inget som är jätteviktigt för mig, det jag anser vara viktigt är att kunna göra sjukvården bättre.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Självfallet, från perm till perm.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka