Accepterad W.Reinhardt | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W.Reinhardt

Icke Medlem
Meddelanden
681
Reaction score
50
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Andersson

Vad heter du på discord? W.Reinhardt#6429

Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 09:30 - 16:00
Tisdag: 08:30 - 15:00
Onsdag: 10:00 - 15:00
Torsdag: 08:30 - 15:00
Fredag: 08:30 - 15:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? I över 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Inga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att uppehålla reglerna på servern på en mindre grad än vad en högre Staff är kapabel till. Servervakter ska primärt rollspela och ta åtgärder inom rollspelet om de stöter på problem, de skall inte leta efter problem utan låta problemen komma till dem. Servervakter är individer som generellt är aktiva rollspelare, det har kapacitet till basala kommandon och att förlänga bans vid situationer där det kan komma att krävas. (Genom discord). Servervakter är i princip "mini mods". De arbetar alltså med att säkerställa att problemen i omgivningen åtgärdas temporärt tills större åtgärder kan tas.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag varit Moderator på servern under en längre period, jag kan hur allt fungerar och är nu redo att ta på mig ansvaret som servervakt, jag är sannerligen mogen och ganska intelligent. Jag har kapacitet till att göra mycket gott inom gemenskapen, och tror att den kapaciteten kan komma till bra användning om jag skulle lyckas bli Servervakt. Jag är mycket kapabel, och efter flera månaders staff-arbete så har jag insikt i hur servern och reglerna fungerar, in och ut.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är en väldigt subjektiv term, att kalla någon korrupt kan t.e.x vara någon som ger en individ fördelar över en annan, eller som på olika sätt missbrukar sin makt. Abuse skulle till exempel kunna vara om du använder toggle-id i scenario eller om du på något sätt missbrukar den makt som har givits till dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka