Nekad W!BØ | Medlem ansökning [Bulten}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WIBO

Aktiv Medlem
Meddelanden
655
Reaction score
235
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? wibo_on_top

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bjucka Parkvall och är 40 år gammal, han är en ganska överviktig man i sina bästa dar och har många vänner och ett stort intresse inom poliskåren. Bjucka växte upp i stan med sin familj och sin lillebror. Redan när han var liten drömde han om att bli polis och jobba inom kåren, och han visste att en dag skulle hans dröm gå i uppfyllelse. Bjucka får mycket hat för sin övervikt men han ignorerar alla i sin väg som försöker förstöra hans liv. han har alltid ett glatt humör och vill alltid visa glädje och positivitet för alla!! Bjucka är väldigt rolig som person och kan dra väldigt roliga skämt ibland och är väldigt ofta hungrig, om jag ska vara ärlig är han det varje minut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med otroligt rolig Rp och många roliga scenarion! jag kan också bidra med en riktigt hög Rp nivå eftersom att jag har läst alla reglerna på servern och har tidigare varit helper, servervakt och medlemskaps ansvarig på servern. Jag har ett stort intresse inom Rp och väldigt hög och rolig Rp som jag kan bidra med till 100%

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att båda parterna ska kunna vinna och att inte bara en part vinner alla scenarion utan att båda ska ha ett socialt rollspel och att båda ska ha kul!

Hur hittade du Unive? jag har spelat i ungefär 2 år på Unive men jag hittade Unive av en streamer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka