Nekad W!BØ | Ban Överklagan [Olof Bergman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WIBO

Aktiv Medlem
Meddelanden
655
Reaction score
235
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027664186/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f9f353a

Vad är din discord tagg? W!BØ#0001

Vem var det som bannade dig? Olof Bergman

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-03 195938.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffen valde att banna mig för att han trodde att jag slog ner en kille utan anledning och att jag snackade halv ooc genom att jag sa ''skicka han'' men med att jag sa skicka han menade jag att jag skulle slå ner dig på det sättet liksom. Och att jag rdmade det gjorde jag inte, det var en grabb som hetsade och kallade mig busunge och snorunge och också vevade mot oss så det var ett slagsmål inte RDM.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på trygg hansa med min kompis och vi skulle sälja bilar så kom det en grabb och kallade oss midgets och snorungar och hobarn osv. Vi slog då honom och han slog tillbaka. Det blev ett stort bråk som startades och han blev tillslut medvetslös. Efter det kom det 2 personer som hade varit väldigt lalliga innan och hade ear rapaeat osv. Då sa jag ''jag kommer skicka dig asså'' och med det menade jag ''Jag kommer slå ner dig och skicka dig åt hellvete'' och efter det blev det restart och så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban tyckte jag men jag fattar om staffen bannade mig för halv ooc för det lät ju som att jag menade att jag skulle banna han men det menade jag inte. Rdmen har jag ingen aning varför staffen bannade mig för det var en bråk.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit borta från unive ett tag så det var länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat säga ''jag kommer slå ner dig och skicka dig åt hellvete'' istället för att säga ''Jag kommer skicka dig'' vilket var dumt av mig och det ångrar jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag för jag fattar att det lät som att jag halv oocade när jag bara menade att jag skulle slå ner han och skicka han åt hellvete.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka