Inaktuell W!BØ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WIBO

Aktiv Medlem
Meddelanden
655
Reaction score
235
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: wibomannen

Ange ditt födelsedatum 7 September 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag vill hjälpa servern med att bli ännu mer professionell och att bli ett bättre Community, jag kommer göra allt jag kan för att få servern till så bra och så proffisionell som möjligt. Jag vill hjälpa servern så mycket jag kan att få en bättre rp och inga lallare + att jag har goda erfarenheter inom staff jobbet. Jag är en lugn och omtänksam kille som har ett gott hjärta och är aldrig aggressiv mot någon, jag tar allting i en lugn ton och gör allting i en lugn takt och är väldigt respektfull mot allt och alla men jag kan också sätta ner foten och säga till när det behövs. Denna server tycker jag är så himla bra och förtjänar det bästa. Jag kommer alltid vara aktiv och jag kommer specca en hel del eftersom att jag tycker det är spännade intressant att specca andra spelare och kommer göra det dagligen med mycket aktivitet. Kommer alltid att försöka mitt bästa att vara den bästa staffen och har läst igenom alla regler så himla många gånger så jag kan allting om grundreglerna och discord reglerna och alla regler som ni har skrivit. Jag kommer försöka allt mitt bästa för att få den högaste RP nivån och ett otroligt bra Community samt att jag ska hjälpa till så mycket jag kan, jag är beredd för att ta detta ansvar och kommer göra mitt allra bästa för att vara respektfull och ansvarsfull för jobbet. Jag kommer bidra med det bästa rpandet jag kan och ett proffsigt Community och trevligt Community för alla! Jag gör allt för att denna server ska vara så bra som möjligt och om jag har helper rollen i ryggsäcken så kommer jag kunna göra servern bättre och proffsigare! Jag kommer specca en hel del eftersom att jag tycker det är spännade och intressant att specca andra spelare och kommer göra det dagligen med mycket aktivitet. Kommer bidra med ett proffsig attityd och vill hjälpa alla med att servern ska bli bättre och proffsigare. Det hade varit en dröm att kunna bli staff men det är helt ok om jag inte blir det.

𝗦𝘂𝗽𝗽𝗼𝗿𝘁 𝗔𝗻𝘀𝘃𝗮𝗿𝗶𝗴

*Om jag blir Support Ansvarig så kommer jag att alltid vara lugn mot alla och ha en lugn ton emot alla som kommer, jag kommer aldrig hetsa upp mig eller någon annan och kommer ha ett mycket bra tålamod och lyssna på vad dom säger och vad dom menar. Vissa kanske bara slarvar och är jätte otrevliga men jag kommer vara en person som alltid är trevlig och snäll och försöker förstå vad som har hänt eller vad dom behöver hjälp med. Jag kommer definitivt vara aktiv i detta arbete också och kommer försöka ha en så proffsig attityd som möjligt för att få känna folk trygga i Communityt och på servern. Alla ska få kunna uttrycka sig hur mycket dom vill och alla ska få säga sin åsikt om vad dom tycker och jag kommer att förstärka det så mycket jag kan!*

𝗥𝗣 𝗔𝗻𝘀𝘃𝗮𝗿𝗶𝗴

*Om jag blir RP Ansvarig så kommer jag att försöka få bort så många lallare och folk som tramsar runt i servern så mycket som möjligt, jag kommer ofta specca och kommer ofta vara aktiv inom jobbet. Jag kommer försöka få till Communityt till det absolut bästa och jag kommer absolut att ta arbetet seriöst och proffsigt. Allt trams och lallande ska bort från denna server och jag har absolut nolltolerans emot sådana spelare som håller på att förstöra. Jag kommer alltid hålla en bra ton som jag alltid gör och kommer inte att hetsa upp mig över huvud taget. Förutom att jag är väldigt lugn och trevlig så tycker jag att just RP är en av dom arbetena som jag tycker om mest på server, jag tycker att det är spännande och utforskande att jobba inom RP och hade jättegärna velat bli det om jag då blir Helper!*

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som jag tycker inte fungerar på servern det är allt lallande. Det är många som lallar på servern och många som inte bryr sig om rpn över huvud taget och skiter i att få en så bra rp som möjligt och det tycker jag suger som fan för jag och många andra på servern vill verkligen rpa och skapa en rolig och bra rp nivå men vissa som inte har så mycket vett i hjärnan kommer och förstör för alla på hela servern och då tycker jag att man inte ska vara medlem eller end kunna spela på servern för det enda men vill göra är att trolla och lalla på servern och det vill jag sätta stopp på.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det som jag hade kunnat göra är att se till att Medlemskaps Ansvariga ska vara extra noggranna med ansökningarna och verkligen läsa ansökningarna och kolla så att dom inte är kopierade osv. Sen kan helpers, mods osv specca på olika ställen istället för att hälften sitter och speccar piren så lallarna kan göra regelbrott på andra ställen i stadet. Jag tycker att rp ansvariga ska delas upp så vissa speccar piren, vissa speccar torget, vissa speccar trygg hansa osv. Sen tycker jag att helper och högre staffs ska ta hårdare åtgärder på de som lallar och inte bara ge dom en kick när dom har gjort stora regelbrott på servern och betett sig som skit för då ser man redan på personen/personernas rp nivå att dom inte ska vara på servern och rpa på servern för det ända dom vill göra är att lalla och förstöra för andra som faktiskt vill ha en rolig rp nivå och kunna rpa med sina vänner på ett bra och roligt sätt utan att någon lallare kommer och förstör och rdmar t.ex.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska hela tiden aggera så professionellt man kan och man ska ta sitt arbete med störta allvar för du som staff har ett väldigt stort ansvar på servern och det är du som staff som styr servern framåt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer vara aktiv nästan varje dag i flera timmar och staff arbetet kommer prioriteras till 100% det kommer verkligen vara mitt prio 1 samt att jag kan arbeta i skolan på min skoldator.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på Unive i mer än 2 år och det är den bästa servern jag har spelat på.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit helper 2 gånger och medlemskapsansvarig 1 gång.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka