- Meddelanden
- 655
- Reaction score
- 235
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Ditt discordnamn: W!BØ#0001
Ange ditt födelsedatum 7 September 2010
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag har mycket erfarenhet genom att vara staff, jag kommer bidra med mycket aktivitet och kärlek som Staff. Jag kommer göra mitt arbete smidikt och bra. Detta är en uppgift som jag anser att jag är kapabel till och att jag är redo för att ta detta jobb och arbete som Helper. Jag har tidigare vart Helper så jag vet hur det mesta funkar. Jag kan vara sträng och sätt aner foten om det behövs men är också positiv och lyssnar på andra väldigt bra. Jag lyssnar på vad andra tänker och säger och slarvar inte bara. Jag kommer dva bilar, noclipa och banna/kicka lalliga och spelare som förstör på servern. Jag kommer ta mycket reports och mycket /help om dagarna. Jag kommer inte vara aggresig mot andra så folk känner sig otrygga utan jag kommer ta detta på allvar. Som Helper har man ett stort ansvar på servern och att man ska vara aktiv, vilket jag VERKLIGEN är. Jag kommer inte svika er om jag blir Helper och jag siktar verkligen mot kanske Mod eller högre
. 2 saker som jag tycker skulle passa bra och som jag känner mig redo för är:
Support Ansvarig:
Jag kommer som Support Ansvarig hjälpa till mycket i support och är extremt bra på att lyssna. Jag kommer som sagt vara aktiv inom yrket och kommer alltid vara respektfull mot de som behöver hjälp. Jag tar min tid och kan hantera stress på ett bra sätt. Jag kan också hantera kritik vilket jag anser är bra om man ska vara Support Ansvarig och Staff över huvud taget. Detta jobb har jag varit tidigare och har skött mig ganska bra då. Jag tycker att jag borde få en chans att visa vad jag går för i Staff Teamet och vsia att jag är kapabel till detta jobb!
RP Ansvarig:
Som RP Ansvarig kommer jag sikta på mycket aktivitet, många reports som tas och mycket speccande. jag kommer dva bilar, revva, ta reports, specca och mycket annat som RP Ansvarig och har också varit det tidigare så jag vet hur det fungerar. Jag har som sagt tidigare erfarenhet då. Jag kommer vara sträng i detta arbete för om jag ser någon som inte kan bete sig på servern så ska personen få åtgärder för det! jag anser att man ska vara sträng i sådana ärenden då vissa bara vill förstöra och kan inte bete sig. Jag ska göra allt i min makt för att få bort lallare och folk som tramsar runt på servern. Denna servern ska ha ett socialt rollspel som alla ska tycka är roligt och att servern ska vara rolig att spela på!
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara aktiv ungefär 5-7 timmar om dagen då jag sitter mycket vid datorn och då jag tycker att detta arbete är båda spännande och roligt!
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i ungefär ett halvår nu, jag blev medlem i september 2022
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, jag har varit MA och Helper. Jag kan mycket commands också, här kommer dom!
/sv (Du skriver något i sv chatten)
/svban (Du är bannad i en timme)
/toggleid (visar id på alla runt om dig)
/dv (tar bort en bil)
/noclip (du flyger runt i staden onsynlig)
/ped (du ger någon ped)
/sc (du skriver något i staff chatten)
/skin (ger en spelare en meny där personen kan ändra sin karaktär)
/goto (du teleporterar till en spelare)
/revive (återupplivar dig själv eller någon annan)
/togglename (nästan likadant som /toggleid fast med namnet)
/unfreeze (Slutar freeza personen så att den kan gå)
/setjob (ger en person ett jobb)
/tpm (teleporterar till en plats på kartan)
/giveitem (ger föremål eller liknande till spelare)
/clearchatforall (gör så att hela chatten rensas för alltid
/ooc (skriver till alla som har ooc chatten på)
/addkey (du ger dig själv eller en annan spelares nyckel genom att skriva namnet på den)
/clearchat (chatten rensas en gång)
/spec (du kan kollar på en spelares tex inventory osv)
/sqlban (bannar en person och man får själv skriva hur lång bannen ska vara)
/specoff (slutar specca)
/sqlsearch ( du kollar upp spelarens sql historik)
/freeze (fryser en spelare så att den inte kan röra sig)
/sqlunban (unbannar en spelare med hjälp av personens Hex ID)
/v (du skriver in spawnnamnet på bilen för att spawna fram den)
/setcords (används vid t.ex. gänguppköp)
/kick (kickar personen från servern)
/bring - (Du drar en person till dig)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kanske inte är beredd att jobba som kriminell ansvarig.
Ditt discordnamn: W!BØ#0001
Ange ditt födelsedatum 7 September 2010
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag har mycket erfarenhet genom att vara staff, jag kommer bidra med mycket aktivitet och kärlek som Staff. Jag kommer göra mitt arbete smidikt och bra. Detta är en uppgift som jag anser att jag är kapabel till och att jag är redo för att ta detta jobb och arbete som Helper. Jag har tidigare vart Helper så jag vet hur det mesta funkar. Jag kan vara sträng och sätt aner foten om det behövs men är också positiv och lyssnar på andra väldigt bra. Jag lyssnar på vad andra tänker och säger och slarvar inte bara. Jag kommer dva bilar, noclipa och banna/kicka lalliga och spelare som förstör på servern. Jag kommer ta mycket reports och mycket /help om dagarna. Jag kommer inte vara aggresig mot andra så folk känner sig otrygga utan jag kommer ta detta på allvar. Som Helper har man ett stort ansvar på servern och att man ska vara aktiv, vilket jag VERKLIGEN är. Jag kommer inte svika er om jag blir Helper och jag siktar verkligen mot kanske Mod eller högre
Support Ansvarig:
Jag kommer som Support Ansvarig hjälpa till mycket i support och är extremt bra på att lyssna. Jag kommer som sagt vara aktiv inom yrket och kommer alltid vara respektfull mot de som behöver hjälp. Jag tar min tid och kan hantera stress på ett bra sätt. Jag kan också hantera kritik vilket jag anser är bra om man ska vara Support Ansvarig och Staff över huvud taget. Detta jobb har jag varit tidigare och har skött mig ganska bra då. Jag tycker att jag borde få en chans att visa vad jag går för i Staff Teamet och vsia att jag är kapabel till detta jobb!
RP Ansvarig:
Som RP Ansvarig kommer jag sikta på mycket aktivitet, många reports som tas och mycket speccande. jag kommer dva bilar, revva, ta reports, specca och mycket annat som RP Ansvarig och har också varit det tidigare så jag vet hur det fungerar. Jag har som sagt tidigare erfarenhet då. Jag kommer vara sträng i detta arbete för om jag ser någon som inte kan bete sig på servern så ska personen få åtgärder för det! jag anser att man ska vara sträng i sådana ärenden då vissa bara vill förstöra och kan inte bete sig. Jag ska göra allt i min makt för att få bort lallare och folk som tramsar runt på servern. Denna servern ska ha ett socialt rollspel som alla ska tycka är roligt och att servern ska vara rolig att spela på!
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara aktiv ungefär 5-7 timmar om dagen då jag sitter mycket vid datorn och då jag tycker att detta arbete är båda spännande och roligt!
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i ungefär ett halvår nu, jag blev medlem i september 2022
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, jag har varit MA och Helper. Jag kan mycket commands också, här kommer dom!
/sv (Du skriver något i sv chatten)
/svban (Du är bannad i en timme)
/toggleid (visar id på alla runt om dig)
/dv (tar bort en bil)
/noclip (du flyger runt i staden onsynlig)
/ped (du ger någon ped)
/sc (du skriver något i staff chatten)
/skin (ger en spelare en meny där personen kan ändra sin karaktär)
/goto (du teleporterar till en spelare)
/revive (återupplivar dig själv eller någon annan)
/togglename (nästan likadant som /toggleid fast med namnet)
/unfreeze (Slutar freeza personen så att den kan gå)
/setjob (ger en person ett jobb)
/tpm (teleporterar till en plats på kartan)
/giveitem (ger föremål eller liknande till spelare)
/clearchatforall (gör så att hela chatten rensas för alltid
/ooc (skriver till alla som har ooc chatten på)
/addkey (du ger dig själv eller en annan spelares nyckel genom att skriva namnet på den)
/clearchat (chatten rensas en gång)
/spec (du kan kollar på en spelares tex inventory osv)
/sqlban (bannar en person och man får själv skriva hur lång bannen ska vara)
/specoff (slutar specca)
/sqlsearch ( du kollar upp spelarens sql historik)
/freeze (fryser en spelare så att den inte kan röra sig)
/sqlunban (unbannar en spelare med hjälp av personens Hex ID)
/v (du skriver in spawnnamnet på bilen för att spawna fram den)
/setcords (används vid t.ex. gänguppköp)
/kick (kickar personen från servern)
/bring - (Du drar en person till dig)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kanske inte är beredd att jobba som kriminell ansvarig.