Accepterad Vzobas | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

katten.1

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121570652/

Ditt Hex-ID: steam:110000145381b5c

Vad är din discord tagg? 1katten.645

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: bann unive3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag "FearRpade"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på torget och skulle hyra en cykel och åka till sjukhuset. Jag tog en genväg vid en gränd och när jag åker in där så kommer det en orange Brabus efter mig i gränden, jag stannade och pratade med han i bilen, men han verkade inte så pratglad utan hoppade ut och rikta. Jag visste innan att det var något skumt på gång så jag hade vapnet redo. Direkt när jag såg att hans bildörr öppnade hoppade jag av cykeln och skjöt honom. Han skriver då i OOC chatten något i stil med: Vad gör du`? Klipp du ska bli bannad! något sånt skrev han. Efter det cyklade jag så fort jag bara kunde iväg och efter några minuter blev jag då bannad för "FearRP

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tycker inte jag gjorde något fel men det fattar jag att ni får höra av säkert 100 personer per dag. Men som sagt så försökte jag vara så snabb som möjligt och jag tyckte det funkade men jag blev ju då bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för ungefär 4 dagar sedan för spawnmenu abuse. Jag har blivit pbannad felaktigt också. Och sen är det bara SV bans och några gamla bans som var typ emoteabuse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat undvika att prata med han i bilen, men jag gillar att prata med folk och då valde jag att göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska sätta sig själv i sådana situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yees

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka