Accepterad Vzlor | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vzlor

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
68
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore

Vad är ditt discord namn? Vzlor

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Eriksson. Gustav är en väldigt extrovert person född January 2001 i Stockholm. Han har haft en bekväm uppväxt i hans föräldrars hus tills han för bara några år sedan flyttat hemifrån. Detta har lett honom till att behöva jobba slitigt som gruvarbetare för att kunna försörja sitt liv. Gustav har länge haft ett stort intresse för pengar och att bli ekonimskt oberonde, genom sin år har han blandannat provat på den kriminella sidan av livet men han har hittat en ny väg inom polismyndigheten. Gustav har förändrats och utvecklats stort som person. Han måste satsa hårdare och börja med en ny karriär inom arbetetslivet. Förutom pengar och rättvisa älskar Gustav bilar och fordon och har alltid ett stort intresse för att skaffa nya bilar vilket inte alltid är det bästa för Gustavs ekonomi.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Både jag och min karaktär är extrovert och gillar att prata med folk och det kommer göra det både kul och enkelt att rpa med min karaktär. Jag kommer att hjälpa nya spelarer så att de känner sig välkommna och kommer kunna komma igång. Jag kommer även vara aktiv så mycket jag kan för att se till så att alla har en bra upplevelse. Sedan 2022 har jag bidragit med spännande och hög kvalitativa scenarion, något jag hoppas ska kunna fortsätta med!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att i ett scenario där man rpar så ska man se till så att den/dem andra har en bra upplevelse och och att man inte Powerspelar, eller "Powergaming" för att endast vinna och unna sig själv. Rp ska vara roligt för båda parter och därför måste man spela för motpartens vinst för att försäkra att alla har det så bra som möjligt!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Som sagt så har jag spelar på Unive sedan 2022, men förlorade mitt medlemskap i rensningen under min test-period. Jag har en mycket bra förståelse för regler samt generellt hur man ska agera och RPa i olika scenarion, nya spelare kanske inte känner till sig i. De viktigaste grundreglerna enligt mig är Sunt förnuft, alltså att du använder ett rimligt omdöme för att agera i olika situationer. Du springer t.ex. inte emot någon med en pistol för att försöka slå ner dem. Jag har även varit Helper tidigare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat på Unive sedan 2022, som Medlem, Kriminell samt nu även Polis. Jag har även varit Helper och speccat/hanterat massvis med scenarion.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är inte ny till Unive, förlorade mitt medlemskap igår under rensning. Jag kan alla regler samt RP nivå mycket bra!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka