Nekad Vzlor | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vzlor

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
68
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199035546802/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore

Vad är ditt discord namn? Vzlor#0610

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Eriksson och är född 2001 alltså 21 år gammal. Han har haft en rätt tuff uppväxt och har nyligen kommit in i arbetslivet, han jobbar nu som gruvarbetare och har ingen direkt stabil inkomst, på fritiden har han en del intressen av att träffa nya människor, bilar och försäljning av bilar. Han är en rätt social och trevlig karaktär men kan vara tuff eller hård när det behövs.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Anledningen varför jag borde få bli officiel medlem av Unive är för att jag är säker på att jag kan bidra med observationer, buggar generella ideer om hur Unive kan påverkas och utvecklas på ett posetivt sätt. Jag kommer fortsätta vara en aktiv medlem och bidra till RP i servern och se till att alla parter har en bra upplevelse på Unive när de spelar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som sagt så kommer jag fortsätta bidra genom att vara aktiv och hjälpa icke medlemmar och medlemmar med problem osv för att se till att alla har en bra upplevelse på Unive. Jag kommer fortsätta följa regler och se till att alla parter har det kul och intressant i servern!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska tänka på att inte spela Powerplay och endast spela för att vinna, t.ex pengar, vapen osv. RP ska vara realistiskt och rolig för båda parter. Därför så kan man säga att man spelar för motpartens vinst genom att göra det så bra för dem som möjligt.

Hur hittade du Unive? Jag har tidigare testat FiveM men inte särskilt mycket. Jag hittade Unive mest genom Youtube och clips osv och fick tips från kompisar att testa på det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka