Inaktuell Vzlor | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vzlor

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
68
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore

Ditt discordnamn: Vzlor

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker Unive är en fantastisk RP server som har en bra och schysst RP nivå, samt scripts. Jag blev själv snabbt fäst vid Unive då jag blev medlem i 2022, med konstanta spännande scenarion och upplevelser var det inte svårt att sätta sig in i världen av Unive.

Jag har tidigare varit Staff för drygt ett och ett halvt år sedan, i 2022 då. Under min tid som staff var jag bland annat Servervakt ansvarig samt Jobb ansvarig där jag hanterade ansökningar till varierande jobb positoner samt höll och organiserade möten för de aktuella servervakterna. Jag tycker arbetet som staff är otroligt häftigt och ger mig möjligheten att känna att jag verkligen arbetar i ett område där jag kan göra nytta samt förändring för att mer eller mindre förbättra olika aspekter av Unive. Med den aktuella nivån på RP finner jag inget större nöje med att RPa och arbetar istället som staff för att bidra med förbättringar.

Det skulle vara otroligt roligt att få möjligheten att återvända som en del av ert staff team där jag vet att jag kan bidra med innovativa lösningar samt samspel med resterande staffs.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Sedan jag återvände till Unive efter nästan ett års avbrott tycker jag att nivån på RPn förändrats rätt mycket och därmed försämrats, tyvärr. Det orsakar en sämre upplevelse och lägre kvalitativa scenarion. Som staff hoppas jag tillsammans med andra staff medlemmar kunna påverka aspekter på servern i hopp om att stärka den nivå på RP jag vet att Unive kan ligga på!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att lösa det gemensamma problemet vet jag hur viktigt det är med öppen kommunikation mellan samtliga Staffs. Genom att öppet säga ens åsikter bidrar du som Staffs otroligt mycket till att hitta lösningar. Alltså 101 regel för att lösa vilket problem som helst är till hundra procent att arbeta tillsammans mot det gemensamma målet och inte gå själv och grubbla över problem. Va en teamspelare!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som Staff är du en förebild för samtliga medlemmar och förväntas därför givetvis att föregå som ett exceptionellt exempel av en perfekt medlem. Men du har även ett större ansvar som staff där du förväntas bemöta samtliga medlemmar oavsett situation med en god ton. Vi staffs finns för att hjälpa spelare för att säkerställa att de har en så grym RP upplevelse som möjligt.

I större drag är ett professionelt beteende, bemötande samt kommunikation otroligt viktigt för att utföra ett schysst arbete som staffs. Det är inte ett "förslag" utan ett krav och förväntan. Om jag misslyckas med ett professionelt bemötande samt hanterande i olika scenarion så förväntar jag mig inget annat än att förlora min plats som staff. (Givetvis kommer detta aldrig ske :) )

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Att hitta en balans som funkar för en själv är otroligt viktigt men också väldigt individuellt. Mitt fokus kommer givetvis alltid vara mitt privata liv som med samtliga staffs men jag kommer absolut att ha en hel del tid för att utföra staff arbete dagligen. Jag älskar att strukturera min vardag och planerar därför gärna hur mina dagar ser ut. Vissa dagar kanske jag behöver plugga och därmed behöver omprioritera till exempel träning, spel eller liknande. Men i helhet kan jag lova god aktivitet!

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2022, så cirka två år med en del avbrott för min hälsa.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja! Som sagt ovan så har jag tidigare varit staff där jag ansvarade för Jobb samt Servervakter. Jag kan majoriten av commands från min tid som staff tidigare.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Jobb, Kriminell, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka