Accepterad Vyxxs | Medlem ansökning (1birhad)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vyxxs

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ida

Vad är ditt discord namn? v.yxxs

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Raquelle Rose, född: 2000-04-18, är alltså 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positiv, omtänksam, trevlig!

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Raquelle är född och uppvuxen i amerika. Men hon har alltid känt en typ av dragning till nåt nytt, hon vill upptäcka nya saker och leva annorlunda än det hon gjorde i amerika. Raquelle är ursprungligen från Amerika och hon kom till svergie och unive för att skapa ett nytt liv med nya möjligheter. Trots till hennes bekväma liv kände hon sig inte riktigt hemma i Amerika. Efter mycket tänk och funderingar på att flytta så kom hon fram till att vilja flytta till sin gamla kompis i staden unive. Hon tycker unive verkar som en positiv och spännande samt händelsefull stad. Hon är en kvinna som är mycket öppen för att testa saker samt söka jobb, Hon drömmer om att få skaffa nya vänner, hitta ett jobb och kanske tillochmed hitta kärlek. Hon är redo att ta sig an nya utmaningar med öppet sinne och ett positivt hjärta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket skulle jag säga. Eftersom jag är van med Rp så tror jag att jag kommer bidra till en bra rp nivå. Jag bidrar till bra scenarios och inget lallaeri. Jag kan både vara seriös men samtidigt rolig utan att hålla på att lalla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag är redo att förlora ett scenario för motpartens vinning. Jag är villig att förlora ett scenario för att det ska bli roligt för min motpartner också i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit 1 gång mot en regler som var sunt förnuft, jag och mina vänner åkte snabbt på en ramp när vi blev jagade av polisen, men på den servern var de mycket lall, jag körde inte men var med i scenariot och visste det var fel och att i verkliga livet skulle man inte göra så.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm: man får inte använda ett fordon som ett vapen utan giltig bakgrundshistoria. Copbait: man ska inte dra till sig polisens uppmärksamhet med flit. Reaction Rp: jag ska rp känslor som man bör ha i ett viss scenario, exempel skulle jag krocka med bilen ska jag ha ont och skulle polisen jaga mig skulle jag vara stressad som exempel. Meta gaming: Jag får inte använda plattformar såsom snap o discord och prata med folk i servern för att planera något som inte är inom scenariot. Alltså om jag inte fått höra något i discord som ex av en annan spelare kan jag inte veta det i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mogen, positiv och inkluderar många så många har det roligt och inte känner sig utanför.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka