Nekad Vxtcy2177#8311 | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vxtcy2177#8311

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199082642322/

Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? Vxtcy2177#8311

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2008

Berätta om din karaktär. Mohammed Ali var född i en stad som hette ortenwave år 2001. Han och alla i hans familj Hans föräldrar tappade bort honom när dem var ute och plockade svamp en efter middag. Hans föräldrar kom på att han var borta efter 8 dagar. Då åkte dem tillbaka till skogen för dem kunde inte få barnbidrag om inte dem hade han. Men när dem kom ditt så sökte dem hela skogen men hittade inte dem. Dem ringde sedan polisen och polisen kom snabbt. Dem hade med sig hundpatruller för att förenkla letandet. Dem letade i två veckor och sedan gav upp för dem fick inget spår av Mohammed. Hans föräldrar Började gråta för efter som dem inte hade Mohammed fick dem inget barnbidrag längre. Men det som igen visste var att en gäng medlem av Families tog honom till deras gäng hus. Han växte upp som gäng grabb och när han var 14 så hade han redan vart med i tre affärs rån. När han var 16 så var han med i sitt första gäng krig. Men han var väldigt diskret så ingen polis visste vem han var och att han ens var kriminell. Men han ville bli Univesk medborgare så han pratade med dem som var ansvariga om han kunde bli medborgare i staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli Medlem för jag vill testa på serven. Har även frågat en massor om serven är bra och alla sagt ja. Har även tänkt att bli kriminell och gå med i gäng ksk även köpa det så skulle vart kul att bli medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och rolig rp till alla som kör på serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte måste vinna allt man gör och ge några andra chanser också tex ett gäng krig, man ksk inte vinner alla irl eller liksom aldrig bli träffad. Eller tex man gör ett bank rån, och jag kraschar så ska polisen kalla på ambulans för dem hade inte gripit mig och kört mig till sjukhuset så jag få hjälp och då kört mig till sjukhus. Utan ring ambulans så dem hjälper mig och sedan gripit mig.

Hur hittade du Unive? Alla möjliga sätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka