Nekad Vxtcy2177#8311 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vxtcy2177#8311

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199082642322/

Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? Vxtcy2177#8311

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Amir Hassan var född 1998-04-14 på karolins sjukhus i ortenwave. Hans föräldrar brydde sig inte om honom så mycket så dem sket i vad han gjorde. Men hans föräldrar var svenska för dem hade adopterat Amir. Så dem brydde sig inte när han kom hem eller något. Fast en dag i 2003 så var dem ute och plockade svamp men dem tänkte inte på Amir och gick längre och längre iväg och Amir såg dem inte och gick fel håll. Han blev ledsen för han inte skulle ha ett hus men han fortsatt att gå och kom till ett litet område. Hans föräldrar ville inte ens försöka att hitta honom fast de gjorde han inte ledsen för han visste att dem inte brydde om honom. Men han fick senare reda på att det området han var i var ett gäng område men han visste inte vilket gäng det va men visste att han skulle gå med i det när han blev äldre. Men nu när han var vid det området så var det några där ifrån som hittade honom och tänkte att han skulle kunna göra saker för dem. Han var först med i rån men inte i affären utan utanför och tog bilder på allt som hände. Några år senare fick han göra lite farligare jobb att sälja alla sorters droger som weed, kokain och liknande. han gjorde sådana saker i 3 år och efter det så fick han tillverka och det gjorde han mycket med samma droger han sålde som pågick i 5 år, då var han 13 och fick börja med person rån och fick in över 70k på det men inga pengar gick till honom utan dem han jobbade för. Efter 4 år till då han var 18 och började med lätt-vapen rån och 3 år till så blev han arresterad för tungt-vapen rån men dem hade bara bevis för det rånet och inget annat så han fick 9 års fängelse men efter som hans boss var väldigt rik så betalade han bort 7 år av fängelse för han hade jobbat mycket och bäst av alla där så han behövde honom för många rån och liknande. Han kom ut 2 år efter och började med kriminella saker igen. Han hade sitt första bank rån vid 20 år gml och där kom han iväg och klarade sig utan några skador. Det som var konstigt var att han inte fick reda på gänget han var med i. Men han ville bli medborgare i Unive så han ansökte.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill gärna testa och ksk börja köra på Unive för tycker den ser nice ut och kollar mycket på Lexty och tycker att det är ganska bra RP så vill börja köra på den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt bra och rolig RP då jag kört väldigt mycket RP och kommer vara snäll mott alla men beror på vad jag gör tex bankrån då kommer jag ju inte vara så snäll då kommer det ju några svordomar men inte som en 12 åring som ba skriker ord.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte måste vinna allt man gör och ge några andra chanser också tex ett gäng krig, man ksk inte vinner alla irl eller liksom aldrig bli träffad. Eller tex man gör ett bank rån, och jag kraschar så ska polisen kalla på ambulans för dem hade inte gripit mig och kört mig till sjukhuset så jag få hjälp och då kört mig till sjukhus. Utan ring ambulans så dem hjälper mig och sedan gripit mig.

Hur hittade du Unive? Alla möjliga sätt från YT, TT, några kompisar och min kusin.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka