Nekad Vxie74 | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vxie74

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198996889497/

Vad är ditt namn i verkligheten? jesper

Vad är ditt discord namn? Vxie74#7141

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 1989

Berätta om din karaktär. han heter ahmed smith han är 22 år och gillar att vara med kompisar och han har ett stort intresse för kläder och han gillar också att köra bil/mc/alla fordon.
ahmeds föreldrar dog när han var 8 år och han flydde från syrien när det var ett stort krig han har bara en brorsa som heter abdi smith han är 31 år. och har ett stort intresse för job osv han gillar också bilar och fart.
ahmed går inte i någon skola för dom har inte råd för det ahmed har också ett stort intresse för andra saker som cycklar osv.
ahmed gillar också att gå på sina boxinings klasser två gånger i veckan.
ahmed är inte så våldsam av sig men om någon gör något mot han så blir han arg.
ahmed har också två diagnoser adhd och dyslexi

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill joina unive rp för att kunna ha kul med kompisar. jag vill också joina för att efter vad jag har sätt på youtube tycker jag att det ser väldigt bra ut och väldigt realistisct.

Vad kan du bidra med till serverns RP? göra rp bättre och ha ass roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska rp satt det andra vinner ett scenario medvetet

Hur hittade du Unive? youtube och jag blev väldigt intreserad för det såg så kul ut inne i spelet/unive

Nekad, Utveckla din Karaktärs beskrivning och Försök igen om 24h, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka