- Meddelanden
- 268
- Reaction score
- 92
Vad är ditt namn i verkligheten? Danilo
Vad heter du på discord? Taranquiloo#0001
Ange ditt födelsedatum 3 December 2006
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Lov/helger
Måndag: 09:00-03:00
Tisdag: 09:00-03:00
Onsdag: 09:00-02:00
Torsdag: 09:00-03:00
Fredag: 09:00-02:00
Lördag: 09:00-03:00
Söndag: 09:00-02:00
Vanliga veckor
Måndag: 17:00-22:00
Tisdag: 12:00-22:00
Onsdag: 15:30-22:00
Torsdag: 13:20-22:30
Fredag: 14:30-03:00
Lördag: 09:00-03:00
Söndag: 09:00-23:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? minst 1 månad nu, men totalt 1 år
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1002881326610915348/1005082011075088425/unknown.png Detta är för jag var ny till rp förut.
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? En som ser till att folk sköter sig och underlättar för staffs samt följer reglerna.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? för att jag kommer ta det väldigt seriöst och hjälpa så många som jag kan och se till att höja RP Nivån på servern så att den blir bättre. jag tycker även att jag ska bli servervakt för att jag kan vill inte ha några folk som inte kan RPa och kunna banna folk som gör fel och bara lallar för sånt är inte kul för en själv eller för andra. jag kommer även göra så att folk känner sig mer trevligt bemöt och att vara väldigt snäll och trevlig när man ska hjälpa nån. jag tycker även att det är många som failrpar och det är ju inte så kul med folk som inte hoppar ut ur bilen när man drar ut dom eller liknande, tillexempel sjukvården som kollar puls och dom inte svarar. för det är ju oseriöst och dålig RP. jag har även hört att det är många som säger blå appen eller gudarna och det är ju också halv OOC för man måste ju också följa reglerna till punkt och pricka och kunna dom till och med.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En seriös person som tar rollen seriöst och kan hantera den som den skall samt följa reglerna
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption kan vara att jag slår ihjäl min kompis och sen revvar han eller att jag bannar någon för han inte köper min bil tex.
Vad heter du på discord? Taranquiloo#0001
Ange ditt födelsedatum 3 December 2006
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Lov/helger
Måndag: 09:00-03:00
Tisdag: 09:00-03:00
Onsdag: 09:00-02:00
Torsdag: 09:00-03:00
Fredag: 09:00-02:00
Lördag: 09:00-03:00
Söndag: 09:00-02:00
Vanliga veckor
Måndag: 17:00-22:00
Tisdag: 12:00-22:00
Onsdag: 15:30-22:00
Torsdag: 13:20-22:30
Fredag: 14:30-03:00
Lördag: 09:00-03:00
Söndag: 09:00-23:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? minst 1 månad nu, men totalt 1 år
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1002881326610915348/1005082011075088425/unknown.png Detta är för jag var ny till rp förut.
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? En som ser till att folk sköter sig och underlättar för staffs samt följer reglerna.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? för att jag kommer ta det väldigt seriöst och hjälpa så många som jag kan och se till att höja RP Nivån på servern så att den blir bättre. jag tycker även att jag ska bli servervakt för att jag kan vill inte ha några folk som inte kan RPa och kunna banna folk som gör fel och bara lallar för sånt är inte kul för en själv eller för andra. jag kommer även göra så att folk känner sig mer trevligt bemöt och att vara väldigt snäll och trevlig när man ska hjälpa nån. jag tycker även att det är många som failrpar och det är ju inte så kul med folk som inte hoppar ut ur bilen när man drar ut dom eller liknande, tillexempel sjukvården som kollar puls och dom inte svarar. för det är ju oseriöst och dålig RP. jag har även hört att det är många som säger blå appen eller gudarna och det är ju också halv OOC för man måste ju också följa reglerna till punkt och pricka och kunna dom till och med.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En seriös person som tar rollen seriöst och kan hantera den som den skall samt följa reglerna
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption kan vara att jag slår ihjäl min kompis och sen revvar han eller att jag bannar någon för han inte köper min bil tex.