Accepterad vTobbe | Medlem ansökning (jonas__testar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vTobbe

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad är ditt discord namn? vTobbe#7394

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fredrik Berglund, Fredrik är en grabb på 26 års åldern. Fredrik är uppvuxen i stockholm men har rötter i finland. Fredrik är en snäll och hjälpsam person men kan vara sträng om det behövs. Fredrik har sedan liten varit intreserad om bilar och har därför studerat till Mekonom. Han är mycket bra och ivrig person när det gäller jobbet. Fredrik har en mycket nära relation till hans mamma och brukar därför vara hos sin mamma oftast, Fredrik tänker nu flytta till Unive staden och sedan försöka bli mekonom. sen får vi se vart vägen leder

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket erfarenheter av rp, jag vet hur man rpar och gör det bra. Jag tar hänsyn till alla så att det skall vara kul åt alla. Jag kommer skapa mycket unika och bra scenarion, Jag hoppas verkligen jag blir godkänd!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man alltid måste inte vinna ett scenario för det skall vara kul, Man skall ochså tänka på den andra partnern. Som tex i bankrån så skall de kriminella ochså tänka på att scenariot skall vara roligt för både polisen, man skall inte spela efter ”powergaming 2” utan för de är kul. Man skall inte bry sig om man vinner scenariot så länge som det är kul för båda två!

Hur hittade du Unive? Alla vet ju unive sveriges nr1 server

Hur tar jag min intervju?. Jo du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka