Accepterad vTobbe | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vTobbe

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214400330/

Ditt Hex-ID: 11000014ac0934a (Hex)

Vad är din discord tagg? vTobbe#7394

Vem var det som bannade dig? Kroke

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde alvarliga regelbrott vilket var fdel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några kompisar satt i dsicord då hade vi redan bästämmt att vi bnyter server. Vi hade tråkigt och bestämmde oss att vi skall gå in på unive och lalla då vi ändå skall byta server. Jag jobbade vid denna tid i securitas ( detta var då ca 6 månader sen) Jag gick och tog mig en snabb securitas bil och åkte sedan till pire. Där snackade jag ooc och körde på folk. Sedan blev jag perma bannad. Jag vet detta var mycket fel och alvarligt. men tycker ändå jag förtjänar en annan chans då det var längesen samt jag växt upp av den sitsen. De är ingenting man gör för man har tråkigit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel . Staffsen gjorde bara sitt jobb

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA självklart om jag har tråkigt så skall man inte ännu gå och förstöra för andra det är mycket omoget och helt fel. Jag skämms över det jag gjorde för jag tyckte det var kul. Men om någon gjort det mot mig hade jag blivit otroligt arg på den personen. JAg ber så hemstk mycket om ursäkt och hoppas jag kan få en unban

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart som jag skrev man skall aldrig försöra för andra eftersom man tycker deä är kul

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka