Nekad vTobbe | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vTobbe

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad heter du på discord? vTobbe#7394

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Vaknar upp på morgonen tar och äter en bra frukost, sedan tar jag bussen mot skolan. Jag är ofast i skolan från 8:30 - 14:45 och när jag kommer hem tar jag ett bra mellanmål så jag orkar med dagen. Sedan är det dags för plugg jag kollar om jag har läxor eller prov jag måste öva till. Sedan är det unive dags, jag går in på servern och rpar circa 3 timmar och sedan måste jag oftast dra till Hockey. Jag går till hockeyn och efter det hinner jag ibland rpa lite till. Annars är det dusch sedan skall jag lägga mig.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag skaffade nyss WL igen men innan det hade jag varit i circka 5 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan inte bifoga men 10 gånger, största delen av de är för typ 1 år sen, små lall ban vilket jag vet är legelbrott men de är länge sen jag vet hur jag agerar nu.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift och hålla koll samtidigt som en själv rpar att det inte befinner sig lallare inne på servern. Man skall hjälpa staffsen med mindre problem som tex någon icke medlem som lallar så att staffsen kan göra det stora och mera viktigare grejer, Man skall helt enkelt ha koll på att servern har bra rp nivå och det inte skulle finnas någon inne på servern som vill förstöra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom jag rpar kriminell och jag och flertals andra vill att kriminell rollspelandet är på bra nivå, Jag vill också hjälpa staffsen med mindre saker som man kan göra som servervakt om ni fattar. Jag vill att unives rp nivå är så hög som möjligt och lall fri. Jag tror jag kan hjälpa med det som servervakt!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakt korruption är att du ser din polare göra ett regel brott, då väljer du att skita i det eftersom de är din vänn och du vill vara snäll mot hen , det kalla korruption. Servervakt abuse är att du tex använder dina servervakt krafter till din egna nytta. du till exmepel revivar dig och din kompis i ett scenario så ni kommer undan till exempel då.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka