Accepterad Vroxy | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vroxy

Icke Medlem
Meddelanden
340
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? vroxy.1

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 23 år gammal och växte upp i örebro när han var liten hade hans familj inte så mycket pengar. Det gick inte häller jätte bra för Malek i skolan då han inte tänkte på det för att han tänkte på sim familj hela tiden. De hade tillexempel knappt råd med mat eller hyra. Men han hade kompisar som hjälpte till med att köpa mat åt Maleks Familj då hans polare hade tjänat mycket pengar från den kriminella sidan och de gillade inte maleks Mamma men behövde ta emot det då hon knappt hade råd med det själv. Sedan hade det gått för lång tyckte Malek han var ledsen och valde att börja göra små kriminella saker typ som att sno saker från coop och andra butiker sedan gick det längre och längre och blev grövre och grövre efter ett tag började han sno bilar och sedan sälja de. De kännade han riktigt mycket pengar på. Efter ett år så hade han samlat ihop riktigt mycket pengar och han hade råd med att köpa mat och betala hyran till familjen. Efter runt en månad efter detta så fick hans föräldrar ett jobb och det levde rika ett bra tag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag känner att jag har tillräckligt bra rp och och har erfarenhet och många timmar på fivem. Och har en allmän hög och rolig rp nivå. Jag känner att jag har tillräckligt bra rp och och har erfarenhet och många timmar på fivem. Och har en allmän hög och rolig rp nivå. Dels ska jag försöka höja rp:en Och göra så alla får det roligare!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på att vinna scenariot att man även kan ha det kul ändå om man inte vinner scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom ett flertal youtubers och streamers som spelar på Unive. Men jag har även hittat den i fivem-listan bland alla de andra servrarna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka