Nekad Vroxy | Chef-jobb ansökan[Galaxy Night club] [REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vroxy

Icke Medlem
Meddelanden
340
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy Night Club

Vad heter du IRL? Danne

Vad heter du på discord? Vroxy#8784

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan 2021

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att Utveckla jobbet genom att ha flera olika typer av event så mycket jag bara kan och även ha något sammarbete med tillexempel qpark sequritas eller något av det andra jobben. Som chef på Galaxy hade jag lagt ner så mycket tid som jag bara kan att få många anställda och även att det ska tycka det är roligt. Om jag då blir chef kan jag nästan garantera att detta jobb kommer bli mycket mer aktiv om jag då får denna chans. Om jag då blir chef över detta jobbet kommer jag lägga all min tid för att ha så social rp och bra rp som tillexempel leveranser på drinkar eller något liknande och sedan så har jag även tänkt på att importera en party buss så man kan ha fester på piren och massa olika ställen. Varför just jag ska bli chef enligt mig är för att jag är aktiv jag rpar inte med något gäng som gör att jag får mer tid att lägga på detta jobb och har massa erfarenheter.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska mycket erfarenheter från olika klubbar då jag har jobbat på Unicorn Galaxy och sedan det jobbet Lexty var chef på kommer inte ihåg nu vad den hette. Men jag har iallafall massor erfarenheter tillexempel kan allting om openpanel vet hur man ska ta intervjuer om någon vill bli anställd då jag har varit personal ansvarig på flera olika nattklubbar. Och vet hur man ska ta hand om sina anställda. Och hur man gör drinker och såklart hur man ska rpa som chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 15:30 till 00
--
Tisdag 14:30 till 23
--
onsdag 15:40 till 00
--
Torsdag 14:30 till 23
--
Fredag 14:00 till 02:00
--
Lördag 12:00 till 3:00
--