Accepterad Vroxy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vroxy

Icke Medlem
Meddelanden
340
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198976952942/

Ditt Hex-ID: 11000013c996a6e

Vad är din discord tagg? vroxy.1

Vem var det som bannade dig? Morre

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ir6urger.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte gjorde /e surrender vilket jag kan hålla med om på en viss nivå. Men även att mitt spel fuckade upp vilket jag fick ban för afk men hade tyvär inget starkt motbevis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va och köpte skott sedan när jag ska åka upp så ser jag en bil i diket jag åker då dit och frågar va de gör. Och så hör jag en röst som jag känner igen. Jag snackar då med han och efter en stund springer hans andra grabbar fram och riktar på mig jag hoppar då ut ur bilen och följer med de. När vi kommer fram på plats snackar det med mig och jag svarar då. Efter en stund ger de över mig till en annan person och han ställer också några frågar och jag svarar. Sedan efter någon stund så kommer deras grabbar och det blir riktigt hetsigt direkt de säger att jag ska ha han börjar då slå mig och säger då att jag ska gå ner på knä. Jag säger då att jag inte kommer att gå ner på knän men han kan få en summa pengar istället han boss går med på det men han går inte med på det av någon anledning. Efter en stund så tar det mig hem till det och det ställer lite fråger återigen jag svarar på de. Och efter en stund när jag har varit i deras hus ett tag så skulle jag klippa på f10 men råka klicka på någon knapp så mitt spel inte va fullscreen jag gick då in i inställningar och ska fixa det. När jag väl ändra så blev hela min skärm blackscreen och bara laddade. Och sedan så blev jag tillkallad till support och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle inte säga att den var felaktig men just den nivån grov fearrp kanske jag inte håller med om till 100%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad för några jätte stora grejer mest suntförnuft powergaming och failrp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lyssna på vad de bad mig göra och hoppa support efter scenariot om jag då tyckte något de gjorde va någottyp av regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka