Nekad Vroxy | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vroxy

Icke Medlem
Meddelanden
340
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198976952942/

Ditt Hex-ID: 11000013c996a6e

Vad är din discord tagg? vroxy.1

Vem var det som bannade dig? Moezz

Bild på banmeddelande: ltelelwa.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett enormt fel som jag verkligen ångrar att jag har gjort det därför valde han att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i grovestreet med några polare vi ser du en grön gwagon som är gsf bil. Vi kör då efter de och de stannar sedan vi en bro och hoppar ut och börjar skjuta vi får då ner dom. Men när vi försöker dra så ser vi en till gsf bil som kommer mot oss vi kör då efter och hans kör nära sitt hus och börjar smattra mot oss. Vi får då ner han och sedan så drar vi från platsen. Efter en stund så kör vi tillbaks för att hämta våra grabbar som blev poppade och vi ser då en gsf bil som kommer från det hållet och våra kroppar inte va kvar vi kör då efter de. Och vi krockar då med en vägg och jag rpade på skadorna fast kanske inte tillräckligt bra. Sedan hoppar vi ut ur bilen och riktar de vänder då om och kör. Och sedan efter en stund så blir jag bannad för powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker inte det var en felaktig ban då jag nu ser att jag har begått ett regelbrott som man inte ska bryta mot. Detta kommer inte ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad för några jätte grova saker mest suntförnuft failrp och powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa bättre på skadorna och kunna göra det till ett roligare scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka