Nekad Vroxy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vroxy

Icke Medlem
Meddelanden
340
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198976952942/

Ditt Hex-ID: 11000013c996a6e

Vad är din discord tagg? vroxy.1

Vem var det som bannade dig? Roziii

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: leslslslese.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett riktigt dumt misstag och förstår verkligen varför jag vart bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i stan och efter en stund så får jag en massa sms jag går då in i smsen och kollar. Jag märker då att jag har fått massor av gpser av en polare ingame. Jag kör då ditt när jag kommit fram en bit så ser jag snutar som håller på med ett trafikstopp. När jag kör förbi det så avslutar det trafikstoppet och de följer efter mig. Så fort det är efter mig så börjar det pitta direkt och jag hade inte alls en bra bil till slut pitta det sönder min bil. Och jag hoppar då ut och riktar på honom och de börjar skjuta direkt. Jag får då en känsla av att dessa bara är ute efter vapen för att sedan föra över till sin andra karaktär så jag väljer att ta spawnmenu. Som va riktigt dumt utav mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte det var en felaktig ban då jag gjorde fel utav mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad för några jätte stora grejer mest powergaming suntförnuft och failrp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ta spawnmenu och göra det till ett längre och roligare scenario för båda parterna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till 100%

är inte den bästa på att skriva men hoppas ändå jag kan få en sista chans

hoppas verkligen jag kan få en till chans då det har vart över en månad och jag verkligen har lärt mig av detta misstaget. Kommer verkligen ta vara på denna sista chansen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka