Nekad Vroxy | Ansökan till Servervakt [Beatz10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vroxy

Icke Medlem
Meddelanden
340
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Danne

Vad heter du på discord? Vroxy#8430

Ange ditt födelsedatum 9 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:30 till 00
--
Tisdag 14:30 till 23
--
onsdag 15:40 till 00
--
Torsdag 14:30 till 23
--
Fredag 14:00 till 02:00
--
Lördag 12:00 till 3:00
--
Söndag 13:00 till 23:00
--
Lov
13:00 till 03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har kört på unive sedan 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/978637154441891840/1084501331416453192/jadjaakakakka.jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servakts uppgift är att hjälpa till och underlätta staffsen arbeta som att tillexempel få bort spelare som ej följer reglerna här på unive. En servervakt sköter dem små och simpla problemen som inte staffsen har tid med som att kicka en lallare som utför regelbrott. En servervakt kan sv banna folk upp till 30 minuter har jag för mig och om en sv anser att den var för kort kan man hoppa support och förklara till dem i support värför bannen ska förlängas och vilka regelbrott personen har gjort samt med bevis alltid.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt här på unive för att underlätta för staffsen men även få bort spelare som ej följer reglerna här på unive. Men även folk som förstör scenarion och tillexempel bilar som står över allt mitt på vägerna och så vidare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/abuse Är att Man abusar sina perms genom att tillexempel dva motpartens bil så du vinner scenariot. Det betyder även att man använder sina perms för att kunna vina scenarion man e med på.

Nekad, Utveckla ditt svar på *Varför vill du bli servervakt på servern?*

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka