Accepterad Vqe | Ban överklagan [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vqe

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197964854029/

Ditt Hex-ID: 11000010046030d

Vad är din discord tagg? Bluee#3013

Vem var det som bannade dig? Sather

Hur lång tid var din ban? 1 Dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att sather valde att banna mig för jag sa en sak som jag själv vet var väldigt dålig rp. Jag är full försålelse varför jag blev bannad och kom på precis efter jag sa det att det var lite dålig rp att säga det jag sa. Som sagt tänkte jag mig inte för. Kan förklara med nedanför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och andra personer i mitt gäng, alltså gambino family skulle åka och kidnappa ett gäng. Vi försökte åka dit ett flertal gånger men dom var inte där. Efter ett tag när vi åker tillbaka så ser vi dom och vi ringer genast våran boss Jonas. När jonas kommer fram börjar dom skjuta mot dom typ som en drivebye så vi börjar också skjuta. Sedan drar vi men eftersom vi inte fick det vi ville ha så blev vi lite missnöjda. Eftersom målet var att kidnappa och få ut information som skulle leda till fördelar för våran del. Men istället kom vi på att dom kommer bli tagna till sjukhus så vi tänkte spana lite på sjukhuset. När vi väl hade kommit fram till sjukhuset så ställde jag mig på ett diskret ställe och eftersom dom hade sett mig kompis sme så bad jag han ta bort den då jag inte ville att dom skulle rpa på den. Jag spammade ut i chatten att han skulle ta bort den vilket jag själv tyckte var dumt men jag var bara så stressad då allt hände på samma gång, vi hade precis drivebtat dom och vi skulle hålla koll ifall det kom poliser samt hålla koll ifall dom kom till sjukhuset. Sedan var jag lite ivrig också så jag spammade ut för att han skulle ta bort den vilket var dumt och det vet jag själv. Eftersom han inte tog bort den så tänkte jag mig inte för och sa ingame att han skulle sluta ha ont i nacken, jag vet själv att jag kan bättre och tyckte efteråt att det var skit dumt sagt då det slog mig tanken att det var väldigt dålig rp. Men gjort och gjort så jag kan inte ändra på den men jag visste att det jag sa var inte okej då det är Failrp som jag blev bannad för några sekunder efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker aboslut inte det var en felaktig ban. Jag respekterar Sathers beslut då jag hade tagit samma beslut om jag var i hans sitts. Som sagt tänker jag mig inte för i situationer som denna, det är något som är väldigt drygt och påverkat mig innan också. Men som sagt så försöker jag tänka mig efter lite någrannare och jag har inte blivit bannad lika mycket nu när jag tänker mig efter men ibland såklart så går det ju lite snett. Jag har tidigare sagt i andra ban överklagan att jag har ett stort problem med att tänka mig för. Jag tänker licksom mig inte för utan tänker på det som händer just nu. Jag försöker alltid tänka på problemen efter men det går inte alltid när jag har andra tankar som är i huvet. Samanfattat så tycker jag aboslut inte att det var en felaktig ban och förstår varför jag fick bannen. Jag förstår om jag behöver vänta ut min ban men annars är det därför jag skriver denna ban överklagan då jag vet att jag kan bättre och vet att det inte är okej att göra som jag gjorde. Både att spamma i chatten men också säga det jag sa då det är väldigt dålig rp och bidrar till dålig rp nivå vilket jag tycker är väldigt tråkigt då jag är en person som vill sträva efter så bra RP som möjligt och utvecklas så mycket som möjligt i min rp.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 10+. Har ganska många bans och dom flesta är från när jag inte hade fullt koll på hur man rp. Visst jag har blivit bannad flera gånger när jag har varit medlem och icke-medlem men jag har typ inte förns nu lärt mig EXAGT hur det går till. Dom flesta bannsen har varit sv banns i 1 timma av typ suntföruft, eller nått sånt smått pga kaxighet eller nått. Men jag har även fått längre bans så som COPBAIT och FEARRP. I flertal dagar. Av dessa två stora bansen har jag lärt mig att man 1. inte försöker få polisens uppmärksam het( det var en biljakt och så pekade jag finger under tiden som min kompis körde) 2. spela på fearrp (en kille åkte i min bil och så svara han med sme att han hållde en gun mot mitt huvud men jag trodde det var en icke- medlem så jag tänkte skriva i chatten att han inte får hålla på med kriminella gärningar om han inte är kirm (men det fick jag reda på att han var). samtidigt som jag skrev försökte jag rp på. Jag har lärt mig hur man beter sig bland folk när det gäller RP och även hur man ska hantera situvationer så som när jag bröt mot regln copbait och bröt regeln fearrp. Jar har även blivit bannad några gånger som varit felaktiga som jag har fått unban på och har fått rätt till unban efter jag skrivit en ban överklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat gjort. Vid varje regelbrott så hade man alltid kunnat gjort något annorlunda. Jag hade exempelvis kunnat vänta till Elias hade pratat klart i mobilen sen hade jag kunnat skruva en gång i ooc att han skulle ta bort sin sme och inte göra som jag gjorde nu och spamma ut det 100 gånger typ. Jag hade även kunnat tänka mig för och inte sagt det jag sa. Som sagt var jag välidgt stressad och tänkte inte mig alls för och direkt efter jag hade sagt det så förstod jag att det inte var okej att säga det som jag sa. Eftersom jag är en person som inte tänker mig för så blir det ibland att det blir lite fel men som sagt på senaste tiden har jag förbättrat detta beetdende och hoppas att det inte ska upprepas i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig något. Jag har lärt mig att ha ett bättre tålamod och inte stressa igenom situitioner som jag bara behöver vänta nån minut på. Jag har även lärt mig att tänka mig för ett extra steg innan jag gör och säger saker och speciellt i situationer som denna. Samanfattat så förstår jag beslutet och respekterar att jag fick mitt straff. Blir denna ban överklagan nekad pga att jag måste vänta ut min ban så förstår jag det helt och hållet. Jag vill även säga att detta beetende hos mig ska inte upprepas och kommer inte hända igen och i fortsättningen ska jag tänka mig för ett extra steg innan jag gör saker och tänka efter suntförnuft.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka