Accepterad Vqe | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vqe

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197964854029/

Ditt Hex-ID: 11000010046030d

Vad är din discord tagg? Bluee#3013

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 4 dagar, 23 timmar och 60 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Cop bait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tråkigt så jag tänkte ta bilen upp till sandy. När jag var uppe så tänkte jag tanka SAMT köpa en tändare och cigarett i butiken . Då menar jag butiken som är inne i ''sandy byn''. När man såker upp på bron för att åka mot ''sandy byn så kan man atingen svänge vänster eller fortsätta framåt. Om man fortsätter framåt kommer man till qpark. Under tiden som jag åkte upp på bron så var det en civilare som även åkte samma väg som jag. Men när man kunde välja att åka vänster eller rakt fram så åkte civilaren till vänster med blåljus. Jag åkte rakt fram eftersom jag skulle och tanka smat köpa sakerna i butiken. JJag hann inte längre än till qpark förns jag blev bannad för Copbait..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag vet inte men jag anser inte att jag försökte få polisens uppmärksamhet eftersom, 1. vi åkte två helt olika vägar och skulle göra olika saker och 2. jag gjorde ingeting för att försöka förhindra civilarens arbete. Vi tog två olika vägar och det var inte svårare en det. Det skulle vara en annan sak om jag åkte samma väg som han. Men jag saktade inte ens ner för att kolla vart han skulle när han ¨kte till vänster. Jag bara fortsatte att åka mot min posetion och sedan blev jag bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ingen aning men vet att jag har fler 8 och de flesta har varit små bans från SV för sunförnuft för det mesta. Jag har lärt mig av dessa straff. Annars kan jag ju inte förbättra mig. Framförallt hur man beter sig runt folk. Det har inte varit sånna scenarion att jag slått folk random utan kanske snarare kaxighet typ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning. Kanske inte kört så snabbt, ingen aning. Men klockan är endå halv 3. kanske inte lika farligt som att köra snabbt på dagen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom jag inte vet varför så nej. Men om jag vet varför jag blev bannad för copbait så skulle jag nog lärt mig något. Eftersom nizze är modd vet han nog bättre än mig. Tyckte bara det var lite konstigt att jag blev bannad för nått jag inte fatta. Om jag blir nekad på denna ban överklagad vill jag därför gärna veta varrför jag böev bannad för copbait. Så jag kan få lärdom från bannen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka