Accepterad Vqe | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vqe

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197964854029/

Ditt Hex-ID: 11000010046030d

Vad är din discord tagg? Bluee#3013

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 1 dag, 23 timmar och 60 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft och lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning eftersom jag inte vet anledningen varför jag just blev bannad. En missuppfattning kanske?, kan förklara nedanför. Han gjorde förmodligen rätt eftersom han vet nog bättre än en medlem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle på den här begravningen som ägde rum. Han heter John och vi är Falck kolegor. Det började med att vi stod där och ''sörjde'' och gjorde som alla andra och höll i rosar. Jag tänkte sedan rp på att jag hade en bild på honom som jag la på hans grav. Sedan efter det så började en av personerna sätta på nationalsången. Då började jag först sjunga med och men slutade sen eftersom jag märkte att ingen annan gjord det. Ett fel som jag gjorde där kanske var att jag råka Earp reapa för någon sekund. Skulel rätta till min mick eftersom den åker ner när den varit uppe i en speciell höjd ett tag. Så då råkade jag ear rp för någon sekund. Det kanske var något jag gjorde fel men ska fortsätta förklara. Sedan började det gå mot sitt slut. Folk slängde sina rosor på graven som jag gjorde också. Efter det så sa jag att eftersom han hade begått självmord så sa jag att detta måste uppmärksammas i vårt land, däefter sa jag att jag skulle starta en insamling för dessa som inte mår bra (bara för att få ett litet rp scenario.. Efter jag sagt detta så blev jag bannad några tiotals sekunder efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså vet inte men Bosse vet säkert bättre än mig eftersom han är en välkänd och duktig Mod. Anledningen varför jag skriver ''vet inte'' är eftersom jag inte vet varför jag blev bannad för just suntfönuft och lall. Jag glömde att tilläga att jag tror jag blev bannad för anledningen sunförnuft eftersom jag var nere på hans grav. Men det var folk som puttade ner mig, det var anledningen varför jag var nera i hans grav. Sedan när jag skulle ge honom en bild så rp jag att hans kropp låg längre ner ( att jag la teckningen uppe på kistan. Samanfattat så har jag ingen aning om det var rätt eller fel. Antingen gjorde Bosse rätt (mest sanolikt) kanske också en missuppfattning. Blir denna överklagan nekad vill jag gärna veta varför jag blev bannad för dessa två anledningar, inget emot någon men så jag ialfall kan ta en lär dom av bannen. Som sagt blev jag nedputtad antal gånger och råkade även en gång trycka på U så jag ramlade ner i graven.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 10+ Har ganska många bans och dom flesta är från när jag inte hade fullt koll på hur man rp. Visst jag har blivit bannad flera gånger när jag har varit medlem och icke-medlem men jag har typ inte förns nu lärt mig EXAGT hur det går till. Dom flesta bannsen har varit sv banns i 1 timma av typ suntföruft, eller nått sånt smått pga kaxighet eller nått. Men jag har även fått längre bans så som COPBAIT och FEARRP. I flertal dagar. Av dessa två stora bansen har jag lärt mig att man 1. inte försöker få polisens uppmärksam het( det var en biljakt och så pekade jag finger under tiden som min kompis körde) 2. spela på fearrp (en kille åkte i min bil och så svara han med sme att han hållde en gun mot mitt huvud men jag trodde det var en icke- medlem så jag tänkte skriva i chatten att han inte får hålla på med kriminella gärningar om han inte är kirm (men det fick jag reda på att han var). samtidigt som jag skrev försökte jag rp på. Jag har lärt mig hur man beter sig bland folk när det gäller RP och även hur man ska hantera situvationer så som när jag bröt mot regln copbait och bröt regeln fearrp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning eftersom jag inte vet anledningarna. Kanske inte gått ner i graven för att lämna en bild på honom eller kanske inte sagt att detta måste uppmärksammas att folk mår dåligt i vårt land. Kanske inte låta min mun spotta ut massa kommentarer (inte negativa kommentarer) som gör att jag utsätter mig för en risk. Man utsätter sig alltid för en risk oavsätt vad och jag tog denna risken den här gången. Väldigt dumt men är väldigt klantig av mig, tänker inte steget före om man säger så. Min hjärna tänker på det som händer i stunden och inte konsekvenserna. Jag skulle kanske även ställe mig lite längre bak så att jag inte skulle blivit nedputtad av den stora folkmängden. Den kryllade av folk som gjorde att flertal personer blev nedputtade. Sedan innan vi kom till begravningen så hade jag och min kompis Jhon en rolig ''tid'', vi satt i dc samtal och skrattade av nån anledning. När vi kom fram till begravningen så var vi både fortfarande lite skratt full. Detta kanske att när jag sa saker vid begravningen så lät jag inte super ledsen (kunde inte kontrolera detta eftersom jag är en välidgt glad och positiv kille av mig). Jag försökte hålla glad heten innom mig för att rp ledsen men det gick inte helt. Jag lät ju inte såklart helt skrattfull och glad när jag rp men jag lät inte häller super ledsen. Jag lät normal. Detta kanske var väldigt dumt men jag försökte värkligen hålla det inom mig men jag försökte varje gång jag sa något att låta lite sorgsen ialfall.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså ja och nej. Eftersom jag inte vet anledningen så vet jag inte vad jag ska ta för lärdom. Jag har lärt mig att jag inte ska utsätta mig själv för risker när det gäller en störra folk mängd. Folk får åsikter och jag hamnar i trubbel, dum som jag är. Jag respekterar Bosses beslut och han vet såklart bättre än mig eftersom han är modd men även en välkänd modd som dom flesta känner till och han kan mycket i sitt arbete. Blir denna ban överklagen nekad vill jag gärna veta varför jag blev bannad( som jag sa tidigare ). Så jag ialfall har något att tänka på dom 2 senaste dagarna. Samanfattat på denna punkt ber jag om ursäkt till 100%. Vissa kanske säger det bara men jag ber verkligen omursäkt och ska inte göra om samma mistag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka