Accepterad vozx | Ban överklagan[Yecoyz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anderzzon

Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199168315593/

Ditt Hex-ID: steam:1100001480160c9

Vad är din discord tagg? Vozx#5478

Vem var det som bannade dig? yecoyz

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit temporärt avstängd från Unive för: Lallar, RDM. Slåss på torget och sparkar på folks bilar ~Yecoyz Den här avstängningen går ut om: 1 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han såg ju inte hela senario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag cykalde på min cykel råka cykla på hans bil. sa förlåt att det inte var med flit, och då valde mannen och slå mig, då sparka jag på bilen för han slog mig när jag var nere och sen slåg han mig åter igen och de va 2v1 du slåga jag tillbaka för självförsvar och då säger den här yecoyz att det här att det rdm och sparkar på folks bilar de va en bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. skulle vara bra om yecoyz inte kollar på en person som gör fel att man ska senariot att jag cykla råka köra på hans bil sa förlåt och då går han fram och slår ner mig och sparkar på bilen för visa han att de inte rätt han slåss så där och sen blir slagen flera gånger en vad han ska göra och sen blir man bannad innan man ska bli kidnappad? på almän plats

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kanske att man borde gå där ifrån innan de blir något stort

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle väl inte slagit tillbaka och dö ig, för det blir ju lite powergaming annars de ju lite powergaming och dra

Har du lärt dig någonting efter din ban? försöka att ta mig därifrån

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

och folks bilar står för en störe grupp. RDM är man slår eller dödar någon utan anledning han slåg mig och då har jag väll en anldening?

Godkännd! Vill inte se att detta sker igen, från mitt perspektiv så stog du på torget och sparkade på någons bil samt den personen satt i bilen. Där av blir det suntförnuft i det hela, kommer släppa in dig men då vill jag se förbättringar från din sida!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka