Accepterad vozx | Ban överklagan (NoahhN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anderzzon

Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199168315593/

Ditt Hex-ID: steam:1100001480160c9

Vad är din discord tagg? Vozx#5478

Vem var det som bannade dig? noahhn

Hur lång tid var din ban? 12h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft bara

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag satte mig i en taxi och skulle köra i vägen den ifrån mitt på vägen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i min bil och sen var de en taxi som spärrade vägen så testa och dra den gick inte och då försökte jag starta den men lyckas inte. och sen tänkte jag åka tillbaka för att ta en om vägg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. joo för att vem lägger en taxi mitt i vägen? om univ ska vara så realistiskt som möjligt. så skulle ju passerande fordon försöka att flytta på fordonet då det inte ställer till för blå ljus

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. först gången blev jag bannad av nohha i 12 timmar för hoppade på cykel på pirren man noahh påstår att det är en bugg att hoppa på cykeln blev jag bannad 12h och då gjorde jag en ban överklagan och då svarade Jyazz med att tagga noahh men han svarar ej. då var Philip tvungen att hjälpa till

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skita i bilen och låta den stå. ville bara få vägen bilen så ingen krockar är står som ett hinder:)

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man ska skita i bilar som blockerar vägen. om jag blir UNbannad så kommer jag väll försöka att få hit bärgarn så dom kan ta bilen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka