Nekad voxy | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

voxy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Ditt discordnamn: voxy1337 eller rarevoxy

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2011

Varför ska just du bli staff? jag vill kunna hålla en bra rp nivå utan lall och dålig rp. Jag vill kunna finnas som en servervakt i scenarion jag är med i och ser hända. Det som gör mig unik är att jag vet hur man ska jobba som en servervakt och för min ålder är jag mer mogen än dom andra i min ålder i många fall.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker det är allt för mycket lall t.ex. inne hos dom stora företagen så som marja lisas.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska finnas där och hjälpa personer i scenarion som utspelar sig där det behövs en servervakt. Vi ska även hålla en god relatation tillsammans så att vi kan jobba bra ihop och lösa problemen som kommer.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som staff behöver man alltid visa att man är professionell och har bra med kunskap inom sin roll samt att man är tydlig och snabb på att reagera inom scenarion. För mig är det väldigt viktigt att när jag möter en servervakt ska den vara profesionel och kunna reglerna därför lovar jag att jag kommer vara profesionel i scenarionerna jag är med i och hjälper till om någon bryter mot en regel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag har ju träningar 3 ibland 4 av skoldagarna men dom slutar oftast runt 8 tiden och efter det har jag runt 2 timmar att spela men när jag inte har träning har jag nästan från 15 hela vägen till 22 att spela och hjälpa till på servern. På helger kommer jag kunna spela kanske runt 6-7 timmar beroende på vad som händer i privata livet. Jag kommer rpa samtidigt som jag kommer agera som servervakt ingame. In game så jobbar jag på båtbolaget vilket gör att det blir mycket sociala scenarion där jag kan hjälpa till i.

Hur länge har du spelat på Unive? Runt en halvmånad men jag har följt streamers som spelat här i ungefär 3 år samt tittat på andra streamers på andra servrar. Så jag kan alla regler och är bra på att rpa

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Asså för mig så har jag fastnat väldigt mycket för servervakt eftersom det är enklast för mig att kombinera till mitt privata liv och rpn. jag vet att det är bara ett område men det är just det som passar för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka