Accepterad Vovis_ | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vovis_

Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198857633260/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Vovis_#5915

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2008

Berätta om din karaktär. Ulf Petterson är en riktigt sportig 25 åring som älskar att löpa och som aldrig missar en träning. Han är en riktig vinnarskalle och går alltid in 100% på vad han nu ska göra, antingen om han ska springa ett 2 mils lopp eller om han ska skriva under 300 papper innan dagen på jobbet är slut. När han var mindre, ungefär i 11 års åldern drömde Ulf att bli en Polis för då skulle han kunna ha nytta av all sin löparträning när han ska jaga efter skurkar. Ulf hade en svår uppväxt, många retade honom och föräldrarna bråkade. Det som höll Ulf kvar var hans träning, känslan att göra det som Ulf älskade mest av allt gjorde honom glad och lycklig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en person med inlevelse och kan tänka mig in i en värld som igentligen inte finns. Jag lyssnar om andra säger något och gör det bästa av situationen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sett många streama det och det ser väldigt roligt ut, bra community där alla är snälla mot varandra. Ni har också ett väldigt bra roleplay system!

Hur hittade du Unive? Via en streamer som jag kollar på mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att komma högt uppsatt inom polis eller någon annan blåljuskår och bli bättre på RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna hjälpa folk som behöver det genom att vara polis eller något annat inom blåljuskåren och att lära känna lite härliga personer som jag tror finns på Unive!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka