Inaktuell Vovis_ | Julkalender Ansökan | Merov

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vovis_

Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
13
Vad heter du på Discord? Vovis_

Ditt Hex:ID 1100001357cbdec

Vad vill du göra inom Julkalendern? Redigering av material, Skapare av material

Motivera till varför du ska tilldelas det som du valt på föregående fråga Jag både gillar och har erfarenhet gällande inspelning och redigering. Jag har sedan många år tillbaka ägnat tid åt att göra youtubevideos och har utvecklats enormt genom åren.

I nuläget är jag också kameraman och redigerare inom Univebladet som ni kan kika in på för att se hur jag arbetar om den här frågan blir aktuell.

Jag skulle också kunna vara andra roller inom julkalendern om just kameraman och redigerare redan är upptagna eller liknande
Kryssade inte in dem eftersom att det är det här jag vill mest men nämner vilka roller jag skulle kunna ta annars nedanför.

Statist
Biroll
Huvudroll

Jag var även med under förra årets julkalender och agerade jultomte, sjukvårdare och domare så har lite erfarenhet gällande hur ni arbetar.

Jag är dessutom målmedveten och arbetar bra under tidsbrist. Om något ska vara klart till ett visst datum eller tid så är det det. Det är en självklarhet för mig.

Programmen som jag använder mig av är OBS-Studio för inspelning samt Davinci Resolve för redigering.

Har du något förslag som du tycker bör vara med i årets julkalender? Tänker mig mestadels att det är upp till manusskrivaren men jag skulle kunna tycka att det hade varit kul att följa med en persons resa från att inte fira jul alls till att börja göra det. Att personen aldrig haft någon att fira jul med men att hen nu fått en kompis som ska få huvudpersonen att börja fira jul.

Som sagt, bara något som jag kom på nu och inte alls ett krav för att jag ska vara med. jag följer endast det som manusskrivaren gör och kanske kommer med idéer längre fram om det är något jag tänker skulle kunna göras bättre.

Senast ändrad:
+rep tycker du borde komma in i teamet mvh julkalender teamet!

+rep han är väldigt professionell inom redigering. Även kompetensen för detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka