Accepterad Vovis_ | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vovis_

Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Echardt

Ange ditt födelsedatum 1 September 2008

Vad heter du på discord? Vovis_#5915

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 17.30-21.30 Mindre på tisdagar och torsdagar då jag har träning. Längre på helger, kan vara 9.00-22.30!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat ungefär en månad och tänker stanna länge till.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt skulle jag hålla koll på vad som händer omkring mig. Om det händer någon bugg eller om någon dsyncar in i något och dör så hjälper jag hjärna till med en ress. Men jag kommer också kicka eller som det heter sv-banna folk som inte sköter sig eller som inte gör ett bra RP. Det vill säga att jag vill underlätta för staff-ledningen och "lasta" av onödiga ingripanden så de kan lägga tid och engagemang i att få servern att bli bättre och att fler vill komma in. Om någon har en fråga hjälper jag hjärna till och vill att alla på Unive ska känna att de är välkomna in på servern och att de rekomenderar det till sina vänner så att servern växer.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt eftersom jag tar ett bra eget ansvar och hjälper hjärna till när det behövs. Jag är en person som vill utvecklas så jag lyssnar och tar gjärna emot kritik som kan göra att jag blir en ännu bättre servervakt! Jag ser upp till staffsen och vill att de ska få det så lätt som möjligt att hålla i servern och inte lägga onödig tid och energi på småsaker som servervakterna kan fixa. Den tid jag har spelat på unive har varit det bästa spelupplevelsen på länge och jag känner att jag vill visa det på något sätt, genom att hjälpa staffsen och göra unive till en rolig och trevlig plats där alla kan skratta och ha kul på tillsammans. Som sagt så vill jag underlätta för staffsen så att de kan fokusera på de saker som påverkar alla spelare. Tillexempel olika buggar som gör att RPandet blir sämre.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Det jag kommer bidra med på Unive är att få alla spelare att lyssna och respektera staffsen så att RP'andet blir så bra som möjligt. Om det är så att folk inte sköter sig så kan man SV-Banna dem så att de får en slags varning. Om de fortsätter så skickar man det vidare till högre staffs som kan banna lite längre. Men såklart, om någon gör något riktigt grovt första gången så tar man det med staffs direkt så att vi får ett slut snabbt. Jag kommer också DV'a de bilar som jag ser är trasiga och som bara står mitt i vägen för att underlätta Rp'andet för spelarna, att de inte krockar in i dem. Jag vill att RP ska vara så likt som verkligeten som möjligt och det är det inte om det står fullt med trasiga bilar mitt i vägen som ingen vill bry sig om. Underlätta för staffsen.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är en person med eget ansvar och som vågar stå upp för det jag gör eller säger. Om jag tycker att personen ska få en SV-ban så gör jag det. Men man ska inte banna folk direkt utan först så ska man skriva i OOC chatten så att folk har en chans att ändra på det, ban är det sista alternativet och målet är väl att få så lite folk bannade som möjligt? Och det vill jag bidra med att uppnå! Folk ska ha respekt för de lite högre uppsatta. Med det menar jag inte att medlemarna är mindre värda utan för att om vi ska få ett moget och en bra RP'nivå på servern måste folk veta om konsekvenserna av att inte göra fel. Visst man kanske rågar säga något OOC någon gång men inte hela tiden. Gör man det så får man ta konsekvenserna. Det är varför jag ska bli servervakt!

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill som sagt få den här servern att växa och få ett bra och trevligt RP'ande för alla medlemar! En av andledningarna till att jag vill bli servervakt är också för att jag jobbar på sjukvården då det kan underlätta att vara servervakt. Några anledningar är när man stöter på en person som inte svarar med /me eller om man ska reviva någon i en sal! De mesta andra sakerna har jag redan svarat på längre upp!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har hyfsat bra koll på komandon, jag kan iallafall de viktigaste som t.ex när man DV'ar en bil eller om man ska SV-Banna någon. Jag är en person som vill utvecklas och lära mig nya saker så jag vill gjärna lära mig nya kommandon!

Är du whitelistad på serven? Ja, det är jag!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans De ända bannsen jag har fått är SV-banns då jag var ny på sjukvården och inte visste att man kunde lyfta folk utan att de höll upp händerna, jag sa typ "Om du använder din X-muskel så kan jag lyfta iväg dig lite." Men nu vet jag att vi har en F6 meny där man kan lyfta folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, endast Unive och det kommer jag fortsätta med! Tack för mig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka