Accepterad vortexx | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vortexx

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? _vortex.0000

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Åke Dingus, 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Härlig, Trevlig, generös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Åke Dingus, han är 23år gammal. Hans båda föräldrar har ursprung från Sverige. Åke har haft en lätt uppväxt, det har rullat på i skolan och det har bara gått bra. Det var inga konstigheter att få ihop betyg så att han kom in på gymnasium. Åke har haft en baktanke om att bli polis väldigt länge, akademiskt sätt så kommer Åke lyckas men han saknar ett medborgarskap. Alla Åkes vänner har medborgarskap och lever ett perfekt liv, det är precis som Åke vill ha det. Så nu är sista steget bara att bli medborgare och fortsätta leva ett fridfullt liv med sina vänner förhoppningsvis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hade kunnat bidra med hög nivå på mitt roleplay och göra det kul för bådas parter. Jag kommer även som medlem försöka förbättra rpn runt omkring mig, tex om nån gör något fel kan jag försöka hjälpa till. Jag tycker att det är viktigt att alla ska kunna ha kul som man samtidigt håller en väldigt hög rp standard. Mitt främsta mål är göra så servern blir rolig för alla, bidra med roliga scenarion och få uppleva sjuka saker.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinning under ett scenario är väldigt viktigt för att kunna skapa roliga scenarion för bådas parter. Så det är viktigt att ha med sig ifall man ska rpa, att man inte endast ska spela för egens vinning för då kommer det inte bli lika roliga scenarion. Om jag nu ska bli polis är det extra viktigt att jag har detta i tanken.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Random Deathmatch, det innebär att du dödar någon helt utan bakomliggande scenario eller helt utan anledning. FEARRP, innebär att du ska värna om ditt liv, exempel om du har vapen mot ansiktet så måste du rpa på att din karaktär är rädd.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka