Nekad VorreSwe | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VorreSwe

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper Bergström

Vad är ditt discord namn? vorre.7269

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Jonsson och är 23 år gammal. Han är lillebror till Roger Jonsson. Både Jan och Roger bodde tillsammans i Linköping. Men efter 7 år i Linköping så flyttade Jan med sin mamma till Skåne där han inte alls trivdes. Så när han fyllde 23 år och hade jobbat ihop tillräckligt med pengar. Jan pluggade till lastbilschaufför i hans gamla hemstad som han senare jobbade med.

Men en dag valde han att flytta där ifrån för att prova på en ny karriär. Så i oktober bestämde sig Jan och Roger att flytta till Unive för att bo och leva tillsammans igen. Denna gången utan föräldrar och kontakter för att hitta ett nytt liv.

Efter bara några timmar i staden har både Jan och Roger skaffat sig kontakter. Detta innebär både nya kamrater men också klarat en intervju från den lokala brandstationen. Jobbet som brandman kommer att passa Jan bra för att han gillar att hjälpa människor men även ha kul med sina kollegor. Jan har inga problem med att dra ett skämt någon gång för att lätta på stämningen.

Jan's känslor i det stora hela är att han är en väldigt lugn person som har lätt till skratt. Jan brusar inte upp så lätt och kan hålla sitt lugn i krävande situationer. När Jan blir stressad behöver han tänka en extra gång för att inte göra något dumt. Men 99 gånger av 100 blir det bra beslut. Jan brukar också göra saker bättre när han är stressad. Detta för att han tävlings instinkt kommer fram och då ska arbetet vara mer än mycket bra.

Jan's intressen är att köra bilar, men även att kolla på sport till exempel Hockey, Fotboll, Innebandy eller Dart. Jan har själv spelat alla de nämnda sporterna med slutade när han började jobba som lastbilschaufför för då räckte tiden inte till. Men han hade gärna börjat på de igen om tiden finns över.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion när jan och hans bror Roger håller på och pratar utan för jobbet för att där kan de vara lite avslappnade och visa de egnetligen är. Kommer bjudas på en hel del skratt men även lite allvar. Ska behandla alla med respekt så att ingen känner sig kränkt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att motparten gynnas av de handlingar man gör ibland. Som till exempel ifall någon skulle vara sur i så kan man dra ett skämt och så att den personen blir glad eller kommer på bättre humör. Det kan även handla om att man ger saker till nya spelare så de kommer igång lättare. Vilket kan leda till att de stannar och servern utvecklas.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming: Det innebär att jag tillexempel skulle gynna mina egna fördelar istället för att göra det realistiskt och rättvist. Metagaming: Att jag använder information som min karaktär inte vet om. NLR: Att jag använder info som hände innan min karaktär dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har RP'at i några år till och från men inte hittat en bra och legit server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, Jag och min kompis som spelar Rogen Jonsson har spelat RP i några år nu men inte hittat en vettig och bra RP server. Vi har både varit hatade och älskade på olika servrar men oftast älskade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka